Maandag worden mijn vliezen gebroken, ben er heel blij mee omdat het niet allemaal lekker loopt sinds week 22. Afgelopen woensdag gestript maar dit heeft niks uitgehaald alleen veel pijn sindsdien. Hoe snel ging het bij de mensen waarbij de vliezen gebroken zijn door de gyn of vk.
Hai bij mij met 41,3 gebroken omdat ik al iets ontsluiting had maar geen weeen anders moest ik ingeleid worden mocht kiezen Gelukkig heb ik hier voor gekozen hen vanaf moment dat vliezen gebroken werden inclusief persen 2 uurtjes geduurd Veek succes wanneer gast gebeuren?
Maandag aanstaande gaat het gebeuren. heb al 2cm daarom gestript en in de hoop dat t zelf nog doorzet
Vlak voor ik 41 weken zou zijn, zijn mijn vliezen op mijn verzoek gebroken door de vk, omdat ik graag op of voor de 41e weken wilde bevallen en liever geen inleiding wilde. Om 20.00u s avonds zijn ze gebroken. De eerste heeeele lichte wee kreeg ik rond 23.00. Vanaf 2.00u kreeg ik serieuze weeen om de ongeveer 8 minuten en om 3.30 lag mn dochter op mn buik. Al met al een prima bevalling! Ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor het laten breken van mn vliezen en zou het zo weer doen! Ik hoop dat jij maandag een soortgelijke ervaring hebt. Veel succes!
Bij mij bij 4 bevallingen dat de vliezen gebroken werden door de vk waarna de bevalling snel op gang kwam, variërend van 3 uur-3 kwartier tussen dat de vliezen gebroken werden en de baby geboren werd. Succes maandag!
Bij mijn eerste duurde het nadat de vliezen waren gebroken 9 uur. Bij de tweede maar 3 uur. Beide keren door vk gedaan in het ziekenhuis. Sterkte maandag
Bij mij duurde het bijna 15 uur vanaf het moment dat mijn vliezen gebroken werden door de vk tot het moment van geboorte. Succes maandag!
Met 40.3 zijn mijn vliezen door de vk om half 3 gebroken, vanaf half 7 begon er wat weeenactiviteit om kwart voor 10 was ze geboren.
Ik ben met 39+6 en 40 wk gestript ivm stijgende bloeddruk. Kreeg er wat krampen van maar verder niet. Met 40+1 zijn mijn vliezen thuis gebroken door de vk. Dat was om 11.00 uur. Om 12.00 begonnen de weeen, om 13.15 waren we in het zhuis en iets voor 3 en is ons zoontje geboren. Het kan vrij snel gaan dus Ik had wel al wat ontsluiting en die vliezen waren echt het laatste zetje wat nodig was om de bevalling op gang te helpen.
Bij de eerste heeft het een uurtje of 3 geduurd na het breken van de vliezen. Bij de tweede 15 minuten Bij de derde 1,5 uur Bij de vierde 2 uur, 1,5 uur na het breken van de vliezen kwamen de ween echt op gang en had ik binnen een half uur van 4 cm ontsluitng een kind op mijn buik) Bij de vijfde ook een uurtje of 1,5 succes maandag
Bij mij kwam de vk nog een keer strippen thuis, had inmiddels 3 a 4 cm ontsluiting. Ze wilde nog 1 "draai" geven en toen brak ze mn vliezen. (zij baalde omdat ze bang was dat het niet snel genoeg op gang zou komen, ik was blij dat ik nu zeker wist dat het niet lang meer zou duren ). Dit was iets over half 1, het begon gelijk te rommelen wat al snel over ging in weeën en om 21.30 bevallen. Het heeft mij een positieve ervaring gegeven
Misschien een beetje laat maar misschien lees je het toch nog... Hier duurde het van het breken van mijn vliezen door de gyn in het zh (had al weken voorweeën die telkens heel hard gingen maar dan toch stopten) tot kindje op mijn buik 65 min. Veel succes morgen!
Bij mij wijn mijn vliezen gebroken door de vk bij termijn van 40.6 nadat ik al 9 uren weëën had. nadat ze gebroken waren heeft het nog 9 uren geduurd voordat onze dochter geboren werd
Mooie dag trouwens om een kindje te krijgen. Heel veel succes!! Mijn zoon is vandaag 4 geworden hij was er 45 minuten na het breken van de vliezen.