Hoi allemaal, Ik hoop dat ik hem onder het goede kopje geplaatst heb. Ik ben nu ongeveer 7 à 8 weken zwanger. Ik heb sinds ongeveer een week hele gemene steken in mijn buik op het moment dat ik te snel beweeg. Bijvoorbeeld als ik opsta of als ik vooroverbuig om iets van tafel te pakken als ik op de bank zit. Het doet dan echt even gemeen zeer. Iemand enig idee wat dat is? Ik heb wel gelezen over bandenpijn, maar dat zou pas veel later in de zwangerschap zijn. Ik begrijp nu onderhand wel dat ik voorzichtig op moet staan en moet bewegen, maar ben toch benieuwd wat het is. Ideeën?
ik had hier ook al vrij vroeg banden pijn hoor. Heel vervelend, en niets aan te doen. Bij mij was het zo goed als over met een week of 30. Behalve proberen rustig op te staan en geen onverwachte bewegingen te maken. Vooral uit de bank opstaan schoot het er hier vaak in.
bij mij was het in die periode "bandenpijn" er gebeurt heel veel in je buik nu, er verandert al van alles en je baarmoeder begint ook al te groeien hier werd door de gyneacoloog gezegd dat het niet echt bandenpijn is zoals je later in de zwangerschap krijgt maar het er wel heel erg op lijkt had ook te maken met hormonen die invloed hebben op je spieren ofzo
Bandenpijn! Kan echt al wel, die banden zijn nu al flink aan het rekken. Je baarmoeder is al 2x zo groot als hij was dus je banden krijgen het nu al te verduren!
Ik zou ook zeggen bandenpijn. Ik heb er ook al paar weekjes last van. Maar moet er nog even aan wennen dat ik rustig op moet staan en geen onverwachtse bewegingen moet maken dus heir schiet het er zo nu en dan weleens in. Auw.....
Ok, heyt ligt dus niet aan mij. Ik ben niet de enige dus. Gelukkig! Ik sta nu elke keer als een oma op. Hoop dat het mijn collega's niet opvalt haha...
hier ook bandenpijn in het begin hoor. Later werd dat wel minder om rond 26 weken weer terug te komen.
Yep, herkenbaar! had het van de week nog tijdens een lachbui. Heb vriendlief gevraagd om geen grappige dingen meer te doen, want het deed zo'n pijn
Fijn om te lezen! Ik heb dit ook al een paar weken, en wordt steeds meer! Vooral met draaien in bed! En ook met het strikken van me linker schoen En om het verhaal compleet te maken heb ik er ook last van met hoest (heb waarschijnlijk kinkhoest) dus ik voel alles goed in me buik hahaha