Hier nooit last van gehad maar goed... denk ook dat jongens anders zijn. Soms zegt hij alleen weleens van ik wil die broek aan... helemaal prima! Ik zoek dan iets uit wat er goed bij past.
Nova, haha supergrappig! Dochter van 4 is niet supermoeilijk maar als ik haar vrij laat loopt ze dag in dat uit in haar tulerok (neonoranje!). Dat doen we dus maar niet. Ik pas dus vaak 2 setjes en laat haar daaruit kiezen (kijk ik naar wat praktisch is voor die dag). Gaat goed. Jongste van ruim 2 wil sommige dingen echt niet aan! Word ze erg boos en verdrietig. Dat doe ik dan ook niet. Maar zijn gelukkig niet veel dingen, ik hang het weg en probeer het later nog eens.
Hier kiezen ze vanaf begin twee jaar zelf hun kleding uit in de winkel en kast. Ookal moet ik zeggen dat mijn zoon van twee en acht maanden alles aan trek hij heeft nog geen eigen smaak dat hadden mijn meiden met twee al wel.
Wat is dat toch he met die meisjes....ik ga eens aan mijn moeder vragen of ik zelf ook zo'n periode heb gehad. Oudste dochter doet nog wel eens een broek aan maar die kleine griet.....die wil echt alleen maar leggings of een dikke panty
Hier is het een beetje strategisch kleding uitkiezen meestal, een ding door haar, en dan schuif ik snel iets bijpassends onopvallend in haar richting, haha. Maar als ze op haar strepen staat dat ze iets raars aan wil (rare combi dan, want er liggen natuurlijk alleen maar leuke dingen in haar kast ) mag dat van mij hoor, pff, al strijdpunten genoeg op sommige dagen!
Als het aan mijn zoon van ruim 9 jaar ligt dan loopt hij dagelijks in zijn voetbal tenue. Dit wil ik dus echt niet hebben. Hij mag het aan met voetbal training en naar de gym op school.Ik vind het vreselijk al die knulletjes in voetbal kleding. Ik koop niet voor niks leuke andere kleding. Mijn dochter van 7 jaar is echt een rokjes/jurken kind maar we hebben nu besloten dat ze nu ook eens vaker broeken moet gaan dragen. Er is zoveel leuks te vinden en het staat haar ontzettend leuk. Morgen gaat ze met een 3/4 broek naar school en voor de volgende dag ligt er ook al 1 klaar gna gna. Binnenkort gaan we shoppen voor de herfst/winter en dan komen er ook broeken aan te pas of ze wilt of niet haha
Nee iedere avond voordat ze gaan slapen mogen ze hun kleding kiezen Ik laat ze kiezen uit 2 boeken 2 shirts 2 onderbroekjes en twee hempjes Zo vermom ik smorgens wen hoop stress