Mag jou man zonder jou op vakantie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn man gaat regelmatig voor zn werk weg en zit dan in Duitsland, Denemarken, Engeland maar ook Dubai is weleens 3 weken aan de orde geweest. Of 2 weken Ardennen. 4 weken Nieuw Zeeland ben ik wel mee geweest met de kinderen. Dus mocht hij zelf behoefte hebben aan een vakantie alleen. Nee sorry ;) maar dat is omdat hij al zo vaak alleen weg is. Zelf ga ik ook niet op "vakantie" maar wel een weekje naar familie in Nederland met de kinderen.

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn man gaat volgend jaar met zijn beste vriend naar Las Vegas, dat is een droom van hun. Ik vind het prima, waarom niet? Wie weet ga ik dan zelf ook met mijn meiden een weekje naar de zon ofzo.

3. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Mijn vriend wil niet eens zonder ons weg..
    Als het een paar dagen zou zijn zou ik er geen problemen mee hebben denk ik, ik vertrouw hem wel.
    Maar een paar weken vind ik te lang.
    Ik zelf ga ook niet zonder man of kinderen weg, heb de behoefte niet en zou ze te erg missen denk ik!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Totaal geen problemen mee. Het komt sinds we kinderen hebben niet meer voor. Vlak daarvoor is hij ruim 3 weken naar Canada geweest met een vriend.

Mijn man is vrachtwagenchauffeur. Ben sowieso gewend dat hij soms wat langer van huis kan zijn.

Deel Deze Pagina