Natuurlijk mag mijn man alleen op vakantie. Binnenkort gaat hij nog een weekje met vrienden naar New york. Ik gun hem dat van harte .
Oh geen probleem! Mijn mag gaat wel is vaker een paar dagen weg zonder ons Hij is gek op wintersport en ik houd er totaaaal niet van, net als nog een aantal andere hobby's, dus door dan apart te gaan is iedereen blij Zelf ben ik van het voorjaar ook alleen met de kids en een vriendin weg geweest
Natuurlijk zou hij dat mogen, zou niet weten waarom niet. Heb het al vaker gezegd tegen hem toen vrienden van hem samen gingen om mee te gaan maar hij wilde toen zelf niet mee. Nou ja prima maar hij mag van mij zomaar gaan, totaal geen problemen mee!
Mijn man gaat elk jaar een midweek op wintersport met vrienden. Dat vind ik prima. Ik wou alleen dat ik ook eens met een vriendin of zo op vakantie kon, maar ik heb geen vriendinnen die dat willen.
Mijn man is vorig jaar twee weken naar Roemenië geweest voor we hulpproject. Hij vond het superleuk en ik gun hem dat van harte. Thuis was het wel heel druk voor mij. Een baan, 4 kids en het huishouden was behoorlijk aanpoten. Hij vindt het zelf vaak al niet te doen als ik een weekend werk en dat hij voor de kinderen moet zorgen. En dan doet hij nog niks in het huishouden Hij zou het dus niet zomaar nog eens doen, want hij is veel te bang dat ik dan ook eens wil
Een strandvakantie alleen lijkt me juist heerlijk, ik kan met de kids erbij echt niet lekker liggen. Ik durf alleen nog niet alleen haha, heb al jaren een korte week new york in de planning, nu de kindjes nog een beetje los durven laten (met name de jongste, denk dat hij door het lint gaat als ik langer dan 1 nacht weg ben).
Is financieel niet mogelijk voor ons. Maar ik zou het ook niet leuk vinden. Wij doen de dingen liever samen dus hij zou het ook nooit vragen denk ik.
Hangt er vanaf met wie, hoelang etc. Als hij met onze zoon op vakantie zou gaan zou ik dat echt prima vinden. Met een vriend in eerste instantie ook maar als dat een vriend is die bv singel is en geen rekening hoeft te houden met anderen, of dat is gewoon een losbol, of ze gaan naar een plek waar het altijd zon zuipen, feesten etc is dan zou ik daar anders over denken. Mijn man gaat voor zijn werk werk eens paar dagen naar andere kant van het land maar is ook wel eens aantal weken naar buitenland geweest.
Moeilijk ia dat dan he? Ik zou die van mij nergens anders durven laten dan bij mijn moeder. Ze ziet ze heel vaak en weet heel goed hoe ze met mijn dochter moet omgaan. Bij haar kan ik ze met een heel gerust hart achterlaten. Zal wel vreemd zijn hoor, een week zonder maar het lijkt me heeeeerlijk. Even niet beschikbaar zijn.. Kan het me niet eens meer herinneren
Tuurlijk mag hij zonder mij op vakantie, ik bezit hem niet. Hij moet zelf weten wat hij doet in het leven.
Hoezo zou je er dan anders over denken? Wat een vriend doet, hoeft je man niet te doen. Dat lijkt mij een kwestie van vertrouwen.
Ik heb in principe geen enkel probleem met 'zonder-mij-weg', ik vertrouw hem helemaal. Maar het voorbeeld van TS zou voor mij ook een absolute no-go zijn. Omdat het teveel vakantie-uren kost, teveel geld waar wij geen budget voor hebben en ik absoluut niet 6 dagen er alleen voor zou willen staan met de kinderen (tenzij overmacht/strikt noodzakelijk). Binnen ons budget, max 2 nachten en nog voldoende verlofuren voor andere zaken: hij gaat zijn gang maar! (al is hij degene die mij eerder mist dan ik hem, ha ha )
Zou er helemaal geen probleem mee hebben. Hier is het vaak andersom, ben ik een paar dagen weg en is mijn man alleen thuis met de kids. Ook hij heeft hier helemaal geen problemen mee.. Eigenlijk nooit zo over nagedacht ook...
Betreft keuze titel, dit is gisteravond laat bedacht. Denk niet dat daar zo zwaar aan getild moet worden. Het verhaal is duidelijk en wat ik bedoel. Ik had het ook niet goed gevonden als wij hierdoor geen gezamenlijk vakantie meer konden houden of mijn vriend door z'n uren heen zit. Gelukkig is dit niet aan de orde en kan het allemaal. 6 dagen is een bewuste keuze omdat de vrouw van z'n beste vriend anders in de knoei komt met haar werk en opvang. En wat ik al eerder aangaf, ze zijn er vaker geweest dus ze kennen de basis wel in Amerika. Weten waar ze moeten zijn en reizen niet rond. Ik heb zelf niet de behoefte om mee te gaan naar Amerika. Mede door het lange vliegen. En mijn vriend is dol op Amerika dus het is prima zo.
Natuurlijk, ik gun het hem van harte. Hij gaat elk jaar 2x lang weekend met zijn vrienden weg. Hij kent zijn vrienden al 30 jaar, wie ben ik om daar iets over te zeggen? Hij gaat volgen jaar met zijn beste vriend op kleine 2 weken vakantie. Willen ze al een tijdje doen. Dat betekent dan dat wij als gezin volgend jaar niet kunnen gaan maar ik heb daar geen problemen mee als een enkele keer is 😊 Ik vind het lekker als ik dan ook even geen rekening hoef te houden met anderen. Vaak spreken wij dan als vrouwen van die vrienden af en nemen de kids mee. Of ik ga op familie-bezoek en blijf dan slapen. Pf gewoon lekker met zn tweetjes thuis, pyama-dagen met chocola en chips 😁😁😁
Natuurlijk mag hij dat. Het is niet eens een kwestie van mogen. Ik denk overigens als ik er enorme stampij om zou maken dat ie me echt met een scheef gezicht aan zou kijken.
Mijn man gaat redelijk vaak en lang op zakenreis. We doen het daarom best veel zonder hem. Om deze reden vind ik het niet zo ndoig dat hij dan ook nog zonder ons op vakantie zou gaan. Gelukkig wil hij het zelf ook niet.
Geen probleem mee. Mijn man is ook vaak weg voor zakenreizen. En als hij dan nog eens een week of langer met een vriend op vakantie wil. Prima, geen probleem. Ik ga zelf ook wat vaker in het jaar weg met mijn zus. We zitten nog steeds te kijken om een keer langer dan 3 dagen te gaan. Maar mijn zwager vind het niets. En dan meer in de zin dat hij dan alleen voor de kinderen moet zorgen. Daar heeft hij geen zin in.