Goedemorgen, Normaal gesproken ontvangen wij de kinderopvangtoeslag de 20ste of 21ste van de maand. Nu hebben we de toeslag echter nog niet ontvangen. Is het bij jullie al gestort?
Geen idee hier gaat het rechtstreeks naar de Kinderopvangorganisatie. Wij krijgen dus een netto rekening.
Kan dat nog bij jullie dan? Wij kregen vorig jaar ofzo bericht van de belastingdienst dat ze per persoon maar 1 rekenningnummer gaan hanteren, dus ons eigen rekeningnummer. Voorheen ging het hier ook altijd naar de opvangorganisatie.
Ik ook nog niks, maar ik ben bang dat dit aan mijn man ligt die recent een wijziging heeft doorgegeven.
Wij krijgen geen KOT meer maar we kregen gisteren wel een bedrag van de definitieve berekening van 2014. De definitieve berekening van 2013 hebben we ook nog niet ontvangen.
Klopt niet, vanaf 2018 gaat het vanuit DUO naar de opvang. En dat konden ze niet rond krijgen voor 2016 dus is het opgeschoven naar 2018. Kinderopvangtoeslag 2018: vergoeding DUO en eigen bijdrage | Financieel: Geld Tot 2018 blijft het hetzelfde.