Vanmorgen met boodschappen doen, heb ik me flink liggen ergeren. Onvriendelijk personeel, nors kijken op een manier van probeer me niet lastig te vallen. Bij de kassa de boodschappen al scannen terwijl de klant voor je nog bezig is met inlaten en dan snel scannen dat het bijna in je kar valt en maar aan duwen...heb gewoon rustig alles ingeladen dacht dat ze maar wacht.. het is dat ik er altijd de pampers haal anders zou ik er niet meer komen.
Hmm niet herkenbaar met de Lidl hier. Vriendelijk personeel hier vind ik ik. Misschien klacht indienen??
Nee herken dit niet. Ik weet dat personeel vanuit hoofdkantoor flink onder druk staat, maar bij de Lidl waar ik kom blijven ze er vriendelijk en vrolijk onder.
Ik herken dit ook helemaal niet. Van geen enkele lidl waar ik geweest ben trouwens. Misschien idd eens een klacht bij het hoofdkantoor neerleggen.
Niet om lullig te zijn, maar er zijn echt mensen die zooooo ontzettend als een slak alles inladen, als de caissière daar telkens op moet wachten helpt ze de helft klanten minder per dag. Rustig inladen ala, maar tussen rustig en rustig zit een verschil. Ik zeg niet dat jij het zo super sloom deed, maar als ik hier soms aan de kassa sta val ik haast in slaap hoe sommige zooooo sloom hun kar inladen en vind het dan ook logisch dat de caissière verder gaat met de volgende klant, je hebt dan immers al afgerekend.
Wat vervelend! Hier gelukkig erg vriendelijk personeel dat je rustig de boodschappen in laat pakken, een praatje maakt, vraagt of ze kunnen helpen als ik met drie kids daar sta en eentje er vandoor gaat of op de grond ligt etc etc.
+1 Heb zelf achter de kassa gewerkt, en er is niks vervelender dan mensen die doen alsof ze werkelijk de hele dag de tijd hebben. Eerst alles rustig inpakken voordat ze een keer gaan betalen. In deze gevallen snap ik het dat de kassière verder gaat met de volgende klant, anders komt er nooit een einde aan de rij.
Hier ook geen problemen met personeel van de lidl. Kom er geregeld en altijd vriendelijk personeel,vrolijke mensen achter de kassa en krijg gewoon de tijd om mijn boodschappen in de tassen te doen.
Wat ik trouwens 1 nadeel vind is dat er hier vaak mega lange rijen staan en dat er dan maar vaak 1 kassa open is ofzo. Ze doen hier niet snel een kassa extra open waardoor je dus langer in de rij staat te wachten dan dat je boodchappen hebt gedaan. Mja da's dan ook het enige minpuntje
Geen problemen mee, maar ik heb zelf bij de Aldi gewerkt en wij kregen vaak hetzelfde commentaar. Ben het zelf wel gewend en ik stoor me er ook niet aan.
Ik heb dit ook een keer gehad bij de liddl.. Ik was toen hoogzwanger ( liep al een week overlijd) En ze bleef maar scannen en scannen terwijl t helemaal vol lag.. Ze zag dat m'n kop knalrood was, zweet op m'n voorhoofd ( was midden augustus).. Ik voelde me enorm ongemakkelijk met zo'n lange rij achter me Toen zei gelukkig iemand uit de rij dat ze eens rustig moest doen.. Nou beledigd dat ze was. Geen alsjeblieft meer.. Geen goede dag of totziens.. Ze keek me alleen maar vies aan en zei het bedrag op een vieze toon... Na dit kom ik er alleen nog maar als er iets in de aanbieding is of iets uit de folder.. Echt zo asociaal had ik het nog nooit meegemaakt..
Absoluut niet herkenbaar. Hier in ons dorp hebben we zelfs 2 lidl's. En bij beiden super vriendelijk personeel.
idd zou fijn zijn als je klacht indient!! werk zelf bij lidl en wij doen er alles aan dat klanten met plezier boodschappen doen bij ons! het is ook idd een nadeel dat we maar een klein plankje hebben om de boodschappen neer te zetten maar geduld is een schonezaak zeg ik altijd
Heb zelf ooit es bij de lidl gewerkt. Ik kreeg letterlijk op mn kop omdat ik een vriendelijk praatje aan knoopte met een klant die helemaal blij was met het een of ander. Je word gepusht om zo snel mogelijk te scannen. Of de klant t nou bij kan houden of niet. Ik heb het niet lang vol gehouden aangezien ik klantvriendelijkheid belangrijker vond dan de manager...
Ik heb ooit ook een paar maanden bij de Lidl gewerkt. En ik weet natuurlijk niet of dit nu nog zo is, maar toendertijd werden wij gigantisch gepusht om maar zo snel mogelijk te scannen. Het was zelfs zo erg dat als je onder een bepaalde kassasnelheid kwam je ontslagen werd. Alles moest zo snel en efficient mogelijk en dat de klanten een hekel aan je kregen dat maakte ze niet uit. Ik heb er in totaal nog geen 5 volle maanden gewerkt en toen ik wegging werkte er nog maar 3 mensen die er werkte toen ik begon.
Dit wilde ik nog net niet zeggen maar inderdaad. Wij konden bij de Aldi een officiele waarschuwing krijgen als we té klantvriendelijk waren (oudere klanten helpen met inpakken, inderdaad een praatje maken) en moesten ook een x aantal artikelen per dag scannen.
Je hebt sloom en sloom idd, maar hier kreeg ik niet eens de kans om alles fatsoenlijk in de krant te zetten of het werd weer aangeduwd waardoor ik voor mijn gevoel alles maar snelste in de krant moest doen anders viel het zo van de plaat af.
Dan ga ik mijn klacht maar eens voorleggen bij het hoofdkantoor. Ik weet ook dat het anders kan, ben vaker bij een ander filiaal geweest waar ze wel vriendelijk zijn, alleen ik ga geen 20 min rijden voor alleen naar de lidl te gaan .