Nee - Gevaarlijk - Duur - Niet te verzekeren En zo komt er ook geen trampoline hier want die dingen vind ik ook levensgevaarlijk. Iets met nekletsel enzo.
Maar als je zo denkt dan kunnen die kinderen helemaal niets meer. Met fietsen kunnen ze ook vallen of met spelen in de speeltuin kunnen er ook lelijke botbreuken voorkomen ( ik spreek helaas uit ervaring )
Nee want het is een gemotoriseerd voertuig en die mogen niet op de stoep, maar op de weg mogen ze ook niet omdat ze niet verzekerd kunnen worden. Dus officieel gezien mag je er alleen maar mee in je eigen tuin Van mij mogen ze er dus ook geen. Gevaarlijk, niet te verzekeren, veeeeel te duur, geen lichaamsbeweging.
Nooit geweten, weer wat geleerd! Dan heb je er dus niks aan eigenlijk, haha. Hier zou ie er ook niet inkomen is mijn mening nu.
Ligt er maar net aan hoe jij er mee omgaat denk ik. Dat is met een trampoline ook, als je daar geen gekke kunstjes op doet kan er vrij weinig mis gaan, met een fiets idem, zolang je geen gekke kapriolen uithaalt kan het geen kwaad.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijzondere-voertuigen/vraag-en-antwoord/hoverboard-op-openbare-weg
Mijn oudste niet, zij heeft de balans er niet voor en lijkt op gebroken botten na een ritje. Mijn neefje heeft er wel 1 en kan er goed mee overweg. Hij staat er ook wel eens samen met mijn jongste op. Dan hebben ze samen het grootste plezier.
Superleuk zo’n ding! Ik wil er ook één mijn dochter mag (nog) niet. Daar vind ik haar te jong voor. Wij wonen in een dorp, op een woonerf(je), aan het bos met een mooi geasfalteerd wandel en fietspad. Daar kunnen ze weinig kwaad, daar wordt ook geskatet, gelongboard en gestept. Ik ken trouwens 3 mensen die hun rug/nek hebben gebroken. Twee in een zwembad, één een ski-ongeluk.
Nee... Sowieso valt het voor mij in de categorie "gevaarlijk speelgoed", daarnaast vind ik ze belachelijk duur, zijn ze nuet te verzekeringen heb ik liever dat ze gewoon lekker bewegen.
Nee. Ik vind ze gevaarlijk en heb liever dat ze buiten lekker bewegen ipv op zo'n ding staan. Ik snap overigens wel dat het leuk speelgoed is. Maar dat is dan helaas pindakaas voor mijn kinderen.
Dat klopt natuurlijk niet hè. Mijn dochter danst ruim 5 uur in de week en de rest speelt ze buiten. Daarvan staat ze nog minder dan een uur per week op dat ding. Vaak ook een hele week niet. Dat kinderen iets aantrekkelijk vinden wat ze met een motor kunnen aandrijven, maakt ze echt niet op eens lui. Ik ben het wel met je eens dat die dingen zeker niet in een winkelcentrum of supermarkt thuis horen. Maar zo denk ik ook over steppen, skaten, skateboarden, e.d.
Hier hebben ze er 1 gekregen voor hun verjaardag. Kunnen zonder probleem achteraan het huis ermee rijden. Soms ook op de weg (erg rustige buurt) maar dan ben ofwel ik erbij, of mijn vriend. Van zodra we een auto horen moeten ze aan de kant wachten.
Hier is onze dochter nu net voor aan het sparen. Ze wordt in augustus 9 jaar. Ik heb zelf wel mijn bedenkingen erbij, maar snap wel dat ze het heel leuk vindt. Ze koopt/krijgt wel een variant met een stoeltje. Hier in de wijk zie ik wel meer kinderen op zo'n ding. Het wordt hier wel gedoogd.
Nee hier mogen ze die niet. Over het gedogen, dat zal best, maar bij een ongeval met letsel bij een anders ben je wel (financieel) de sjaak.
Alle wensen van mijn kinderen gaan vooral over games en dat is ook al duur, electronisch en stilzitten... dus dan ga ik er niet nog meer speelgoed bijzetten met diezelfde kwalificaties. Wel stuntsteps en een skateboard hebben ze.