Ik had laatst kinderen gezien met een gemotoriseerde step.. Vind ik leuker dan zo'n board, ook al vind ik het best een gek idee als ik er heel goed over nadenk... Ik zou zeggen, liever dat dan alleen maar binnen... Maarja, aan de andere kant als je kijkt wat voor dingen je voor dezelfde prijs kan kopen... Ik zou me niet snel laten tegen houden door ongelukken, zoals eerder al gezegd gebeurd dat overal mee.. (al vraag ik me af waarom je geen beschermers om doet hiermee, maar met skeelers wel (althans vroeger, weet niet hoe dat nu "gaat")) Ik zou me wel sneller tegen laten houden door de prijs, in het achterhoofd houdende dat een kind makkelijk onvoorzichtig ermee kan zijn, makkelijk vergeten, kwijt raken, laten liggen etc. Al met al zou ik dus zeggen nee, maar niet een absoluut niet, dus wel bespreekbaar (incl een hoop regeltjes dan haha) Maargoed, voor nu is hij toch nog te jong, tegen de tijd dat het zou kunnen is er vast al iets anders...
Nee, de kinderen die ik erop zie bij ons zijn allemaal dezelfde tiepes, en idd die doffe blik, beetje de hele dag heen en weer rijden. (Die ik zie he, echt niet alle kinderen die zo’n ding hebben) Ze kan lekker fietsen, steppen en wat dan ook, lekker bewegen. Met zo’n karretje erachter vind ik ze ook gevaarlijk snel gaan, al zo vaak van mijn sokken gereden. Ik vind die kleine elektrische autootjes voor kleuters ook vreselijk!