Het onderbuikgevoel van de partners van mijn vrienden klopte toch echt niet hoor.. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat dat van tazzie niet klopt, alleen is er nog veel onduidelijkheid. En ik ben iemand die uitgaat van "onschuldig tot het tegendeel bewezen is". En dat kan niet alleen gebaseerd op een gevoel zijn denk ik dan.
Het klopt dat als je telefoon automatische backups maakt je het terug kan halen. Je moet eerst een back up maken van nu. en daarna whatsapp verwijderen van ze telefoon en opnieuw erop zetten en dan laten herstellen (vraagt die zelf om na telefoon nummer invoeren) dan staat al het recente erop en ook berichten tot en met 7 dagen geleden maar als je telefoon om 2 uur snachts automatisch back ups maakt en je dus tussen die 2 uur snachts en 2 uur snachts volgende dag berichten krijgt en verwijderd vind je die dus niet terug. dus dat houd in dat je halve gesprekken op je telefoon krijgt. opzich niet erg als hij voor vrijdag niets deed verwijderen want dan moet dat er wel staan. houd er dus wel rekening mee dat daar nog niet hele rare dingen in staan aangezien hij het toen nog niet verwijderde. Kost ongeveer een kwartier tijd ligt aan de snelheid van je internet. en geloof me het is echt een hell om te willen doen aangezien je door zoveel emoties heen moet en stiekem aan het doen bent en dat is juist het geen waarom je boos bent bij je partner.
Mijn vriend heeft een beste vriendin.. Ik kreeg haar er gratis bij, toen wij een relatie kregen. Nu is tussen hun, na zoveel jaar, het contact wel een heel stuk minder, omdat ze beiden ondertussen een totaal ander leven leiden. Maar ik heb er nooit problemen mee gehad.
Als ik jou berichten lees dan denk ik dat er wel meer aan de hand is. Sowieso is het toevallig als een man een vriendschap aan gaat met een vrouw terwijl zijn eigen vrouw hoogzwanger is. Daarbij had je geloof ik ook een pnd als ik het goed las en gaat het niet geweldig met je relatie. Met deze situatie zou ik echt niet akkoord gaan, hij kan beter is aan zijn relatie gaan werken en stoppen met die vrouw.