Hoi allemaal, Aankomende maand verwachten we ons 1e kindje. Nou gaan manlief en ik bijna nooit op vakantie, want we hebben een boerderij, dus altijd erg lastig, kunnen eigenlijk alleen in vroege voorjaar weg, en dan niet langer dan een week. Daarnaast zijn wij ook geen echte vakantiegangers. Maar nou leek het me heerlijk om in april 2014 midweek weg te gaan met de kleine(mits alles goed gaat natuurlijk, maarja, daar ga je wel vanuit). Mijn vraag is wie er een leuke, betaalbaar maar goede kwaliteit bungalowpark weet in noordelijke, oostelijke provincies of in Limburg. Moet natuurlijk baby-vriendelijk zijn. Hoeft geen poeha-park te wezen, wel lekker in de natuur en met leuke bezienswaardigheden in de buurt. Heb al beetje zitten surfen op internet(Landal parken enzo), maar zie soms door de bomen het bos niet meer. Ook hoor je vaak verhalen dat kwaliteit soms te wensen overlaat bij bepaalde parken, terwijl ze wel mooie plaatjes op websites laten zien enz. Daarom lijkt het me fijn als er dames zijn die vakantie-ervaringen hebben waarvan ze zeggen;"dáár moet je echt een keer naartoe!". Dus, kom maar op met suggesties!
Limburg,heijderbos of meerdal van centerparcs. Je hebt bij felicitas babyozen kortingsbonnen daarvoor of bij aankoopbedrag vanaf 150 euro bij prenatal krijg je ook koringsbon
Beachresort Makkum! Echt een aanrader. Op het park zelf is niet heel veel te doen maar als je een beetje speurt op internet naar leuke dingen in de buurt kan je je daar prima een weekje vermaken.
Lonmerbergen idd. Maar je kleintje heeft eigenlijk alleen pierenbadje nodig. Dit is een walhalla voor kinderen.. Ik zou een leuke plaats, omgeving zoeken en daarna een park.