Hihi 'mag' hij ziet me aankomen. Hij gaat elke week jammen met zijn band, op het moment zijn ze ook bezig met opnames, dus ook weg dan, daarnaast heeft hij optredens en gaat soms bij vrienden langs. Als we een oppas hebben ga ik mee naar de optredens, anders uiteraard niet. Ik ga ook wel eens de hort op, maar ben niet zo vaak weg als hem. Ik blijf liever thuis tegenwoordig. Maar een wijntje met een vriendin op zijn tijd is best gezellig. Het komt trouwens niet eens in me op om hem te wantrouwen, ik heb al genoeg aan mijn hoofd
Ik vind t ook echt totaal nie erg! Maar mijn nichtje reageerde zo fel dat ik dacht Wow!! Ben gelukkig helemaal niet jaloers.
Zeker kan dat! En ik vraag me ook nooit af ...wat als...en wat spookt hij uit. Ik vertrouw hem 100% ... Zou ook niet anders moeten zijn in een gezonde relatie denk ik. Uiteindelijk krijg je altijd problemen als je zo'n relatie als die van je nicht hebt denk ik....want als je elkaar zo slecht vertrouwt gaat dat altijd in de weg staan.
Ja graag zo af en toe! Heerlijk ff een kansloze film kijken in mijn eentje of lekker YouTube filmpjes kijken, hangend op de bank zonder een vent die zeurt over wat erop is Moet kunnen dat je los van elkaar iets gaat doen
Hier ook geen probleem. Vind het maar raar als een stelletje elkaar dat verbied. Vertrouwen is erg belangrijk.. Als je daar aan twijfelt zit het dan wel goed ? En als je onzeker ben, moet je dingen bij jezelf oplossen denk ik
Geen problemen mee! Stappen vind ik ook prima. Vind het zelf heerlijk om zo nu en dan savonds het rijk voor mezelf te hebben.
Tuurlijk mag ie dat, zal ie andersom ook niet bij mij hoeven te verbieden. Het enige waar ik echt een bloedhekel aan heb is het totaal katlam thuiskomen en het bed onderkotsen. Is nog al eens gebeurd... ik snap echt niet dat je het zo ver kan laten gaan... dus meestal gaat ie na een avondje aan de zuip op zolder slapen.
hier gaat manlief 1 keer in de 3 a 4 maanden een avondje kroegen in Amsterdam met zijn oude schoolvrienden. dat we elkaar net leerden kennen stuurde we nog wel eens een smsje hoe het ging of wanneer hij onderweg naar huis was, maar toen kwam hij ook veel later thuis dan tegenwoordig. nu is hij meestal voor 12en wel thuis en bekaf. tja je wordt ouder, papa! die schoolvrienden zijn ook allemaal onder de plak en hebben kinders. het zijn het soort mannen die niet zo nodig naar een andere vrouw hoeven te kijken, maar liever met hun vrienden een biertje drinken en over voetbal en ouwe muziek praten.
Ja hoor, die van mij moet vaak optreden in het weekend en gaat dan ook savonds laat weg en is dan soms pas smorgens vroeg weer terug. Weet dat ik hem kan vertrouwen en dat die iedere vrouw die te close wordt aan de kant duwt dus totaal geen problemen mee. En soms een avondje darten met vrienden, ook geen probs mee hoor... Vertrouw hem volkomen, anders zou ik geen leven hebben denk ik!