Hahah doet me denken aan mijn eerste zwangerschap. Om 2 uur 's nachts werd ik wakker en mijn man was ook wakker. Ik zei al van ik heb zo een trek in de mac. Hij heel droog; nou dan gaan we toch Om half 3 zaten wij in de auto hamburgers te eten haha Gelukkig was er 1 hier in de buurt die op zaterdag tot 3 uur open is!
Gelukkig mag het gewoon.. Ga elke maand wel een keer. Maar wel moeilijk, want het liefst ga ik elke week. Als ik iig maar elke week patat krijg. hahahaha. Het liefst eet ik een MC Chicken menu. heeeeerlijk, water loopt al in mn mond. maar goed dat we een ong half uurtje moeten rijden voor de MAC, anders zat ik er veeeel meer. hahahaha
Nou omdat jullie het allemaal hebben goed gekeurd heb ik vandaag EINDELIJK heerlijk Mc Donalds gegeten Het was echt heerlijk ik had het zoooow gemist. Ik had een big mac menu en een losse mc chicken Kreeg er geen genoeg van.Oow erg he,nu moet ik proberen er niet te vaak heen te gaan.Het erge is dat ik echt om de hoek woon bij de Mc.
Gelukkig is de mac geen probleem.. Wij gaan toch zeker 1 keer in de 2 weken naar de mac.. Heerlijk!! Eet smakelijK!
Ik kan de Mac niet voorbij rijden zonder iets te halen! Gelukkig woon ik niet om de hoek bij een maar ik haal echt 1x per week een big mac menu...OOOOO zoooo lekker!!! hahaha