Eindelijk zwanger het is nog heel pril maar we duimen maar dat het goed blijft gaan ! Ik kan het trouwens wel van de daken scheeuwen nu..Ooh zo moeilijk om het nog ff stil te houden wanneer vertellen jullie het ?
Joepie!!!Weer een aanstaande moeder erbij! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het met 5 weken maar aan mijn ouders, broers en zussen verteld. Kon het niet voor me houden met die grijns op me gezicht. En als mijn moeder het weet, weet uiteindelijk toch heel de familie het (kan haar mond niet houden) haha. Geniet ervan!
Gefeliciteerd, geniet ervan!! Wij hebben het met 6 weken verteld, dus 2 weken na de positieve test. Niet alleen omdat we het wel van de daken konden schreeuwen, maar ook omdat ik zo ontzettend misselijk was, dat kon ik echt niet verbergen! Ligt eraan hoe je je voelt, als jij het graag wilt vertellen, moet je het doen hoor!
Gefeliciteerd en geniet ervan! Wij hadden in de eerste instantie besloten om het na de eerste goede echo te vertellen (met ongeveer 10 weken), maar ik voel me nu soms zo beroerd, dat ik me afvraag of we het toch niet eerder moeten vertellen. Ik wil namelijk ook niet dat ze zich allemaal zorgen gaan maken.
Mijn ouders en schoonouders wisten het de volgende dag. Na de 2e goede echo hebben wij het de rest verteld. Ik was toen 10 weken.