Hihihi, ik ben dus ook zwanger! Van de eerste en ik besef het eigenlijk nog helemaal niet, ik ben wel heel erg gelukkig en dankbaar dat het ons gelukt is maar het is nog niet echt tastbaar. Ook omdat er wordt gezegd dat je in het begin nog niet al te blij moet zijn en beter de 12 weken af kan wachten maar ik zou het het liefst aan iedereen willen vertellen! Ik wil de hele dag over niets anders praten en zit de hele dag op Internet te surfen naar alles wat met zwangerschap te maken heeft...Ik denk dat het heel fijn is om erover te kunnen praten en je hart te kunnen luchten en je vragen te stellen aan lotgenootjes.. Zoals aan mijn banner te zien ben ik dus 6 weken en 2 dagen zwanger, volgens m'n eigen berekeningen adhv laatste menstruatie en gemiddelde cyclus..Ook heb ik natuurlijk getest en de test was positief...wat een ongelooflijk moment vol emoties zeg....onbeschrijflijk... Ik wilde het meteen aan m'n man vertellen maar die zat op z'n werk dus heb ik me met moeite ingehouden en een kaartje voor 'm geschreven met een lieve tekst en die overhandigd zodra hij thuis was...M'n hart klopte in m'n keel toen ik zijn ogen over de tekst zag gaan en een glimlach zag verschijnen..
Dank je wel! Jij bent al wat verder zie ik, heb jij nog ergens last van? Ik heb helemaal nergens last van eigenlijk..heb gehoord dat dat wel kan maar ik hoor altijd van iedereen dat ze ziek, zwak en misselijk zijn..
Hey, gefeliciteerd hoor! Ik heb vandaag getest en ben dus ook zwanger, zie mijn banner. net als jij: ik besef het totaal niet. Loop wel met mijn hoofd in de wolken maar kan nog niet binnendringen dat ik echt zwanger ben. Ik schrijf het hier en heb het erover met mijn vriend maar het is nog zo abstract dat ik het gewoonweg niet kan geloven. Zo mooi! Maar ook ik wil het liefst het van de daken schreeuwen en het aan iedereen vertellen. Maar nee, we houden ons in en wachten... Ik ken het "probleem" dus, hihi. Over ziek, zwak en misselijk. Ik heb ook geen overdreven kwaaltjes. Wel vlagen van misselijkheid, duizeligheid, koud en moe en het lijkt of mijn darmen vechten met mijn maag om een plekje. Pff, zo opgeblazen... Maargoed, dat is eigenlijk alles aan kwaaltjes. Vanaf baby ben ik al schildklierpatient. Toen ik aan mijn internist vertelde dat we bezig waren met zanger worden werd me op mijn hart gedrukt meteen melding te maken aan haar als het zover is. Dus vandaag zijn we naar het ziekenhuis gegaan en het verteld. Ik kwam zowat niet uit mijn woorden, wist niet waar ik beginnen moest, maar kreeg wel leuke reacties. Was zo gek, ik daar aan het stuntelen... Mijn vriend beseft het ook allemaal niet, we knijpen elkaar al een aantal keer op een dag of dit wel echt waar is... Nou, veel succes iig, zit maar beetje voor me uit te zwammen hier, sorry! Liefs, Iris.
gefeliciteerd dan ben je 19-08-08 uitgerekend ik een dag later ik kan het ook niet voor me houden en wil het wel van de daken schreeuwen geniet er lekker van
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hoeft geen kwaaltjes te hebben hoor, het zegt iig helemaal niks over je zwangerschap. Geniet er maar extra van nu je je zo fit voelt! Flientje
Jij ook van harte! Leuk is dat he, en heel raar om er nu ineens over te praten, alsof het de normaalste zaak van de wereld is hihi terwijl het eigenlijk nog zo onwennig is.. Maar klets maar lekker raak hoor, daar zijn we hier toch uiteindelijk voor?
Hoi allemaal, Gefeliciteerd voor iedereen die ook zwanger is! Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en ben er super blij mee! 8 januari de eerste echo, kan haast niet wachten.
Komen die jullie ook bekend voor? Eerst had ik daar weinig last van, wel veel plassen en heel erg moe maar dat vond ik niet zo heel erg. Maar de laatste tijd misselijk bah.. Gister moesten we heel snel boodschappen doen want ik werd me toch ineens beroerd van al dat eten om me heen. Ook veel last van mijn buik, mijn darmen zijn erg van streek (is pijnlijk) en volgens mij heb ik ook last van bandenpijn. Pijn aan de zijkant van mijn buik, bij de lies en dat doet erg zeer al je hoest of niest. Verder gaat alles goed, er is al een buikje te zien wat ik helemaal te gek vind. Ik kan niet wachten totdat ik met een dikke toeter rondloop, geweldig.
Zwangeren (volgens mij bestaat deze woord helemaal niet )dames VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik was 6 wkn zwanger toen ik het wist. Ik heb tot het einde van mijn zwangerschap geen last van misselijkheid, zwak of wat dan ook last gehad. De laatste 3 wkn had ik enorme maagzuur maar voor de rest mocht ik echt niet klagen. Dus zo kan het ook!
Wat leeeeuk dat je al een buikje hebt, ik kan ook niet wachten om lekker rond te waggelen met zo'n dikke toeter, lijkt me prachtig!
Hoi hoi Inderdaad hoor bij mijn eerste zangerschap heb ik echt nergens last van gehad tot een paar weken voor mijn bevalling maagzuur.Ik ben nu net zwanger en heb nu weer nergens last van alleen klein beetje last van mijn borsten.Dus er zijn genoeg vrouwen die nergens last van hebben hoor.Geniet maar lekker. groetjes maica