Hallo allemaal, ik ben er nog een beetje emotioneel van: maar een dikke blauwe streep te zien vandaag! Wel een beetje onwerkelijk toch, maar ik mag het nu toch ook hier schrijven: IK BEN ZWANGER!
Bedankt allemaal voor jullie superlieve reacties! Het is echt superleuk om gefeliciteerd te worden ! We willen het voorlopig nog even een geheimpje voor ons tweeen houden, dus in onze omgeving weet nog niemand iets. Des te leuker om van jullie te horen! Heel erg bedankt allemaal!
He Lautje, krijg je een echo omdat je een miskraam gehad hebt? Ik heb eerlijk gezegd de verloskundige nog niet gebeld, omdat ik dacht: straks gaat het weer mis en dan kan ik weer alles gaan afbellen. Ik heb vorige keer wel een echo gehad om vast te stellen dat het idd mis gegaan was... Dat was begin april. Wel even schrikken vond ik en het duurt wel even voor dat alles (emotioneel) weer op orde was.... maar nu het weer raak is kan ik mijn geluk natuurlijk niet op... Jij in elk geval ook heel hartelijk gefeliciteerd! Na een miskraam is het toch een extra leuk feestje vind ik. heel veel succes met je echo!
Hey Kindje, Nee ik heb geen echo omdat ik een mk heb gehad. Ik was vanmorgen bij de ha om te melden dat ik nog steeds niet ongesteld was geworden en het was nu bijna 9 weken na mijn mk. Ik wou een echo om er zeker van te zijn of alles wel goed zat daar binnen. Maar vanmiddag had ik prompt een posi test in handen. Dus ik laat de echo mooi doorgaan dan kan hij precies zien hoe lang ik al zwanger ben. Ik zou het namelijk niet weten omdat ik niet meer ongesteld ben geweest.
Helemaal super! Na een miskraam weer gelijk zwanger! En die echo is mooi meegenomen natuurlijk... zou ik ook doen! Ik merk wel dat ik me een beetje zorgen maak of alles goed gaat....ik zou dus ook wel een echo willen, maar ik ben bang dat je die alleen maar krijgt als er bijzonderheden zijn..... Geniet er lekker van he! Ik ben benieuwd hoe ver je bent... Groetjes kindje