mag me WEER hier melden

Discussie in 'Miskraam' gestart door MevrouwtjeDees, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    :$Wat?????:$
    Nou ja zeg! Wat een .......(niet zo'n netjes woord)!!!!
    Wie is hij om dat voor jullie te bepalen?

Tuurlijk meid heb jij het recht om nog een kindje te willen zeg. Kom nou.

2. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Wat kunnen sommige artsen toch domme dingen zeggen zeg? Kan er echt kwaad om worden?!

Heel veel sterkte meis, geef niet op!

Dikke knuffel...

3. spring

spring Niet meer actief

#23 spring, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2012
    Tjee wat erg dit en wat een hufter die huisarts. De mijne zei doodleuk toen ik er na de tweede ivf helemaal doorheen zat:" misschien moet je maar niet zwanger worden!" terwijl er een foto zichtbaar staat met zijn kinderen. Wat deed dat pijn toen en kon niks terug zeggen zo verbouwereerd was ik. En mijn leidinggevende vond dat ik er zelf voor gekozen had en vroeg zich af waarom het werk daar de dupe van moest zijn:(. Toen heb ik wel even de waarheid gezegd en dat heeft ie geweten ook:x Maar gelukkig werk ik nu daar niet meer en heb nu na mijn miskraam heel veel steun van mijn nieuwe werkgever en collega's.
    Hiermee wil ik zeggen volg je eigen gevoel alleen jullie weten wat je aan kan. Heel veel sterkte nogmaals.

4. kalli

kalli Niet meer actief

Rozemarijke verwoordt precies wat ik dacht... Sterkte!! En idd, een ander ziekenhuis zou zo raar niet zijn...

5. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    Het erge is mijn huisarts is een vrouw :eek: met zelf kinderen

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat afschuwelijk voor jullie om dit weer meer te moeten maken! ik zou zeker kijken of aan ander ziekenhuis, evt die in Gent of de geertgenkliniek iets voor jullie kunnen betekenen, want die ha zegt het onmenselijke dingen gewoon!

heel veel sterkte!!

7. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    heel veel sterkte!!!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heel veel sterkte meid, ik heb nooit miskramen gehad, dus weet niet hoe het moet voelen (en dat dan in negenvoud :(), maar ken wel de wens en het gevoel om kindjes te krijgen. Dus kan me zo voorstellen dat dit vreselijk is.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    He bah meid, wat verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte de komende tijd en hele dikke knuff!

10. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Wat vreselijk om te lezen dat een mens dit moet meemaken, en helemaal zo vaak als jij. Heel veel sterkte, dit moet vreselijk zijn.

Deel Deze Pagina