Hey ladies, Vorige week heb ik dus mijn MK gehad. Volgens de VK en de HA zou ik schoon zijn, gezien mijn beschrijving van het verloop van de MK. Nu neemt alleen de rugpijn (en soms ook buikpijn) verschrikkelijk toe. Ik heb echt enorme last van mijn onderrug, niet normaal. Vanochtend gebeld naar de HA, ik wil gewoon een controle echo! Ik heb altijd pech en rare ziektes/ plekjes en je zult zien dat het dit keer ook weer zo is! Nu mocht ik zelf het ZH bellen, en de assistente moet het nu weer overleggen! AAHHH!!:x Get a grip! Ik wil gewoon een echo, is dat nou zo moeilijk? Hoop dat ik vandaag bericht krijg, want dit is niet te doen. Zo, dat is er uit!
Het zit je echt niet mee... Weet je ondertussen al iets meer? Ik hoop dat je snel een echo hebt, dan ben je ook eindelijk van die twijfels verlost! Succes meid!
He bah, meid, wat vervelend! Kan je niet helpen, geen idee of het nog van baarmoeder/mk kan zijn, maar ik dacht wel meteen: he, dat heb ik nu ook! Maar ja, mijn miskraam is nog bezig. (en ja, ik ben ook zo'n held in het krijgen van heel zeldzame problemen, zoals... ongeplande zwangerschap terwijl er een spiraal in zit ) Vandaag eerste dag dat buikpijn veel minder is, maar heb idd echt heel irritante pijn in mijn onderrug (en ben zooooo moe!). Maar ja, misschien krijg ik wel gewoon griep, dat begint bij mij ook vaak in de rug. Hoop dat je snel van je klachten af bent en duidelijkheid krijgt.
Bij mijn eerste ma had ik ook vanaf week 5 heel erge buikpijn en rugpijn.. Toen ook een echo gehad, en met week 7 weer, maar werd de hele tijd naar huis gestuurd, terwijl ik wíst dat het mis was. De gyn wou toen nog afwachten, en ik had telkens zo'n enorme pijn. Toen ik met 9 weken weer een echo had, vond ie pas reden om me te vertellen dat het mis was.. Ik had dan wel geen bloedverlies, maar meid, neem je pijn serieus! En blijf drammen in het zkh, jíj bent de baas over je lijf! Een echo zou heel normaal zijn in jouw geval. Succes.
Thanx ladies! Is geregeld! Morgen 13.30 naar het ZH. Lessen weten te verzetten op school, dus laat die echo maar komen! Ben niet echt bang dat er iets mis is, maar het voelt gewoon niet goed. Die rugpijn is niet goed... Maar, we gaan het morgen beleven! Houd jullie op de hoogte!
Hoi, Goed dat je heen mag!! Bij mijn laatste mk bleef ik lang bruinvetlies hebben en ook veel pijn in me onderrug...echo liet idd toen zien dat nog niet alles eruit was...uiteindelijk was er geen curratage nodig en had het zichzelf opgelost! Sterkte voor strakkies!!
Hey ladies, Ben net terug uit het ZH. Op de echo waren nog wel ietwat restjes te zien, maar niet echt schokkend gelukkig! Hij zei dat het met een volgende menstruatie er wel uit komt. Dus ik vroeg of, stel ik word direct weer zwanger, dit geen gevolgen heeft voor het kind. Nee zei hij. Ook de rugpijn kan niet van de BM komen. Dus misschien dan toch een griepje? Ook heb ik gevraagd of mijn te korte LF een reden kan zijn van de miskraam. Hij had er zelf nog nooit mee te maken gehad, maar mocht het nog een keer voorkomen dan konden ze progestoron geven om het te ondersteunen. Ik was echt ontzettend opgelucht en vroeg nog even naar mijn eitjes te kijken. Aan de linkerkant was er al weer 1 in de maak! 13 bij 7, dus over een paar dagen zal het springen zegt hij. Ben benieuwd!! Manlief is nu in het buitenland voor werk, maar dit weekend is hij de mijne! Haha!
gelukkig Fem dat er niks aan de hand is en wat fijn dat hij naar je eitje gekeken heeft. Haha Manlief wacht een warm onthaal
mijn gyn vertelde mijn juist dat als jen iet goed schoon bent je ook niet zwanger kon raken .... maar goed zo zie je maar weer dat elke gyn anders is
ja en als je niet schoon bent is het lichaam er nog niet klaar voor ...ben ik bang krijg je na je menstruatie nog een echo om te kijken of alles echt weg is ? had ik toen wel gehad toen ik niet schoon was ... en toen gaf hij mijn 2 weken om gewoon ongesteld te worden en anders had ik gecurteerd moeten worden . uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld en bleek die echo er na alles schoon
Daar hebben we het eigenlijk niet over gehad... Hij zei dat er niks aan het handje was en dat het er allemaal gezond uitzag. Behalve een heel dun lijntje in de BM, wat dan nog een stolseltje is. We zien het wel. Ik ben in ieder geval blij dat er geen reden is voor curretage en dat ik weer vol goede moed vooruit kan!
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Nog een klein beetje roze bij afgeven en helemaal geen pijn gehad. Voor mij was curretage de beste keus. Dindag weer werken en heb er ook weer zin in. Voel me ook gesteund door school dus dat helpt enorm. Heb ook sterk het gevoel dat het bij mij nog een keer raak zal zijn. Dus ga vol vertrouwen de toekomst tegemoet. Zoals jij, dikke knuffel X