Ik heb net 2 bollen mozarella's gekocht van euroshopper (AH merk) maar kan nergens lezen of het nou wel/niet gepasteuriseerd is. Ik ga het wel gebruiken voor een ovengerecht maar wil het toch even navragen hier.
Ik heb de goedkoopste van de c1000 gekocht, en daar staat in het frans dat het gepasteuriseerd is. bla bla bla pasteurisé staat erop. Maar als ik mij niet vergis word het in de oven flink verhit dus mag je het wel eten.
Oh ik dacht ergens te lezen als het er niet opstaat moet je het voor de zekerheid niet kopen. Maar de voorverpakte kaas bij de c1000 daar staat ook niks op en die eet ik ook regelmatig.
Haha ik zie in het portugees Lette de vaca pasteurizado dus het zal wel. wel vreemd dat het niet in het Nl of engels geschreven staat.
Vind ik idd ook vreemd, terwijl het zo belangrijk is! Maar ik zoek tegenwoordig maar in allerlei talen haha, het woordje gepasteuriseerd is vrij makkelijk te ontcijferen.
Als het rauwmelkse kaas is MOET het op de verpakking staan (in NL!). Als er niets opstaat, kun je het gewoon lekker eten!
Bedankt meiden ga morgen lekker Italiaanse plaattaart maken met tomaten, courgette, mozarella en pesto \/
Ik heb recept op AH gevonden, heb hem al 2 keer eerder gemaakt echt heerlijk. Heet ook italiaanse plaattaart.