Mijn dochter heeft in de carnavalsvakantie 2 kinderfeestjes van jongetjes..nu kan ik voor de meisjes van 4,5,6 wel leuke dingen bedenken, maar vind het voor jongens wat lastiger. Wat vinden jullie zoons van 6 leuk om op een kinderfeestje te krijgen.
Hier is onze zoon van 6 gek op dino's, cars, planes. En eigenlijk alles wat met auto's te maken heeft. Lego vindt hij ook leuk. En anders is er ook leuke playmobil voor jongens.
Lego, vriendenboekje, planes, auto's , knutsel spullen vinden jongens ook vaak leuk , dino s , of anders vraag je aan de ouders waar de interesse van de jongens liggen
Dit en ninja turtles tekengerei skylanders spul (moeten ze wel dat spel hebben) leesboekje (maar dan wil mijn zoon altijd wel de spannende)
Zou het even aan de ouders vragen. Neefje heeft laatst voor zijn 6e verjaardag Switch and Go Dino's gehad, auto's die in dino's kunnen veranderen. Groot succes! Je moet wel even naar een goede aanbieding zoeken, anders is het een beetje een dure grap voor een kinderfeestje
Ik zou het aan de ouders vragen. Vind het ook veel wisselen bij jongens. Hier zou overigens lego of dino's wel in de smaak vallen.