Mag niet naar Gala van man......????????

Discussie in 'De lounge' gestart door meidenhuis, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lekker gaan dus!!!. wat denkt hij wel? je bent mama van zijn 3 kinderen, dus een beetje meer respect is wel op zijn plaats denk je niet? zou mijn man eens moeten zeggen tegen me

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

rare vent !! ik zou gewoon gaan.. hij heeft toch niets te zeggen over jou...
    hij gaat toch ook stappen met vrienden.. en dat is nogal wat anders dan een gala vanuit je werk !

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Goed, om het anders te zeggen;

vergeet dat van opa (meer dan dat heeft hij me ook niet 'aangedaan') maar neem dan wel de 'vrijheid', die hij al die tijd tot op heden heeft, mee in het totaal. Hij 4 dagen voorheen (momenteel 1 dag per week voetbal ipv ) en ik niets...

Nogmaals, hij is een goede man! Echt waar! Allen vind ik het niet reeel hoe hij erover denkt!

4. meidenhuis

Sorry als je het verkeerd begrepen hebt. Hij GING op stap. Dit was voordat we kinderen hadden en een nogal omstuimige relatie hadden.

Sinds de kinderen is het alleen nog zijn hobby, welk ook drastisch verminderd is (niet vanuit mij verplicht, maar gewoon vanuit zijn eigen besluit).

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wat maakt het uit hoeveel vrijheid hij heeft (gehad)?
    Daar moet je niet eens naar kijken vind ik.
    Ook al zit hij al 5 jaar binnen,dan nóg mag hij jou niet zomaar iets verbieden. We leven in NL en in 2011,hier en nu hebben vrouwen rechten!

6. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou toch echt gewoon gaan hoor hoef je toch geen toestemming voor te hebben???!! zou het niet eens vragen gek zeg, wat maakt een ander beter om over jou dingen te beslissen...

wel dnek ik dat het een beetje van 2 kanten is of niet als jij hem ook niet weg laat gaan. vind dat jij je daar eigenlijk ook niet mee moet bemoeien.. miss is het verstandiger om elkaar beide wat meer los te laten.. wat si het probleem vertouwen ofzo is toch juist het belangrijkste!

7. meidenhuis

uhhh, ik ben ook niet de makkelijkste:). als hij mij vrijheid geeft zoals jij deze benoemd ben ik verplicht deze terug te geven.
    Wil ik wel mits ik dezelfde vrijheid terug krijg. Maar ja, al mijn vriendschappen zijn verloren gegaan.

Hij vrijheid, ik niets..

Klinkt egoistisch he. Maar bedenk je dat als hij alle vrijheid krijgt die ik ook wil, ik die niet zal krijgen.

Onze relatie is sinds de kindjes gebaseerd op; samen uit samen thuis.. (alles samen dus). Ook niet makkelijk voor hem omdat hij alleen vrijgezellen vrienden (tegen de 30 jaar die nog thuis wonen) heeft.

Mijn eerste bericht is misschien wel uit boosheid geplaatst, maar het is echt geen verkeerde man. Anders was ik niet met hem getrouwd:).

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik vind hem niet 'eerlijk'
    in een relatie verbied je elkaar naar mijn mening niks.
    Hij mag zeggen dat hij het niet leuk vindt, maar niet verbieden.
    Ik zou dus gewoon gaan

9. meidenhuis

Heb je helemaal gelijk in! Alleen betreft het hier geen vertrouwen (mijnerzijds). Eerder, hij woont in zijn geboorteplaats met zijn maten uit zijn jeugd. Ik heb niemand....

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik denk idd dat je eerste bericht een "opwelling" is geweest want nu er reacties op komen ben je hem ineens alleen nog maar aan het verdedigen.. Wat wil je nou eigenlijk?

11. meidenhuis

Nou het is geen verdedigen, ik vind het alleen (vanuit mijn kant) oneerlijk om hem op deze manier (zo egoistisch/claimend dus) neer te zetten.

Het was geen opwelling, hij is namelijk boos naar boven gegaan sinds ik heb gezegd dat ik gewoon wil gaan, met of zonder hem.

Alleen wil ik niet dat jullie een verkeerd beeld van hem krijgen... Daarom 'verdedig' ik hem!

12. meidenhuis

mijn eerste bericht is nog steeds het allermeest van kracht alleen ben ik bang dat jullie hierdoor een verkeerd beeld van hem krijgen.

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ach meid,als je weet hoe ik hier over m'n vriend heb lopen klagen:D
    Hier waren ook meiden die hem een mafkees,hork en eikel noemden..op dat moment was ik het er ff helemaal mee eens!
    Ieder mens heeft z'n nukken,dat maakt je niet meteen een slecht mens..toch?

14. meidenhuis

Dank je! Moet ook zeker kunnen! Alleen nogmaals, denk ik (ben ik bang) dat men hem verkeerd gaat beoordelen.

Het is hier niet een kwesite van; als ik niet mag dan ga ik scheiden. Nee, ik vraag de mening. Vanuit mijn siuatie gezien, en die situatie probeer ik steeds meer te bekrachtigen omdat ik het idee, vanuit de reacties (overigens heeeeeeeel goed bedoeld maar ok zeker heeeeeeeeel fijn) krijg dat mijn man en ik een stel ouderwetese rare mensen zijn.

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat de rest goed is tussen ons, alleen deze kleine issue niet.

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja,het is dus wel degelijk een issue..
    Misschien eens over praten samen en afspraken over proberen te maken??

16. luuus

luuus Niet meer actief

ik vind jullie geen rare ouderwetse mensen hoor, ieder huisje heeft zn kruisje zeggen ze toch..:D

maar gewoon even een vraagje uit interesse, kan jijzelf echt gelukkig zijn met alleen maar moeder zijn werken en thuiszitten? ieder moet toch z'n eigen ding hebben. je zegt dat je geen behoefte heb aan vrienden ofzo maar ik kan me dit niet voorstellen jij moet toch ook ergens je uitlaatklep hebben?

17. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    :( vervelend!

Gaan, dat is alles wat ik kan zeggen! ;) Have a good time. Daar heb je toch wel een dagje 'ruzie'of iets voor over.

18. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @meidenhuis, heb lak aan wat iedereen denkt want niemand denkt hetzelfde ;) Helaas! :D

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

in een eerder bericht typ je dat je man het niet erg vind als je leuke dingen (hobby's) gaat doen voor jezelf.. maar dat JIJ daar geen zin in hebt.. dus eigenlijk heb je toch ook alle vrijheid alleen je kiest er zelf niet voor..

enja je zegt dat je geen vriendinnen hebt.. maar hoe krijg je die dan als je geen zin hebt om leuke dingen te gaan doen..

volgens mij ligt dit 'probleempje' toch echt bij jou hoor

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wij zijn ook niet van apart uitgaan,stappen ed. Maar op het moment dat hij zichzelf wel die vrijheid geeft en moeilijk doet als jij dat ook wilt gaat er iets fout.

Je hebt best kans dat hij vindt dat hij de laatste tijd ook een heleboel heeft ingeleverd (niet meer stappen,voetbal) en dat jij nu wel weggaat hem even rauw op zijn dak komt.

Wat ik zou doen; geen idee.

Deel Deze Pagina