Ik heb niet alles gelezen maar wie is hij om jou iets te verbieden?? Hij moet niet zeuren want hij komt wel aan zijn uitjes zo te lezen.... nu is het tijd voor jou om even lekker een avondje weg te gaan. Ik zou erover proberen te praten maar wel voet bij stuk houden dat je gaat. Hij heeft maar te accepteren dat jij ook een persoon bent met behoefte om eens een keer een avondje 'uit' te gaan.
Je -mag- niet van je man? Anderen voor me hadden het ook al gezegd, maar de laatste die mij gezegd heeft dat ik iets niet mag, was mijn moeder. En dat was een hele tijd geleden. Ik snap dat je in een huwelijk dingen met elkaar overlegt. Dan bespreek je iets, de een geeft aan hoe hij/zij erover denkt, en de ander ook. Maar niet mogen gaan vind ik echt toch heel anders klinken. Ik zou er nog maar eens goed over hebben met je man. En ook over het wel/niet -mogen- van iets. Ik weet natuurlijk niet of hij dat letterlijk zo gezegd heeft, maar als ik eraan denk dat mijn vriend dat zo tegen me zou zeggen.... dan zou ik echt laaiend zijn.
Hoi, Iedereen bedankt voor de reacties! En iedereen heeft ook gelijk, zowel op mijn tekortkomingen als die van hem. Partners mogen dus niet mee, kreeg ik vandaag te horen. Daarbij is het op een donderdag en moet ik gewoon vrijdag weer werken. Mijn man belde mij vanmiddag op dat ik nu min of meer verplicht ben om te gaan omdat ik toch wel een beetje gelijk had. Ik weet alleen nog niet of ik wel ga.... pff ben zo'n moeilijk persoon haha. Nee, ik krijg de volgende dag geen vrij. Best wel een groot minpunt dus!
gewoon lekker gaan je kan zelf bepalen hoe laat je het maakt toch gun jezelf ook lekker een avondje uit en geniet ervan!
Heb je zijn toestemming nodig dan? Ik vraag zulke dingen niet hoor, ik deel ze mee. Zo van, schat, de 21e kun je niet sporten 'savonds, want dan heb ik een feestje van mn werk. Gebeurd andersom ook.
Gewoon gaan meid En MAAK plezier en geniet ervan. Als je er een maal bent zul je zien dat je blij bent dat je gegaan bent. Dus GAAN en GENIET
Heb alleen je beginpost gelezen. Eerlijk gezegd: Kijk alleen naar de situatie nu. Ga niet kijken wat hij allemaal heeft gedaan enzo. Als je alleen deze situatie bekijkt, vind ik het nog nergens over gaan dat jij niet mag. Ik vind hem onredelijk. Jij hebt ook recht op ontspanning en als dit iets is wat je graag wil, dan moet hij jou dat gunnen. Daarnaast, wat geeft hem het recht om jou iets te ontzeggen? Andersom geldt dat in mijn ogen ook: Er zijn genoeg vrouwen die hun man verbieden om bepaalde dingen te doen. Vind ik ook nergens op slaan. Maar dit dus ook niet. Dat je getrouwd bent, maakt de een niet de baas over de ander. Succes!
heb alleen je eerste berichtje gelezen, maar je laat je wel een beetje in de kind-rol stoppen door je man als ik het zo lees. Ik zou er niet eens op in zijn gegaan denk ik, ja behalve hem dan misschien in zijn gezicht uit hebben gelachen. Alle andere dingen die hij eerder heeft gedaan hebben er eigenlijk vrij weinig mee te maken, dat zie ik meer als het zoeken naar redenen van jouw kant om toch het 'recht' te verkrijgen te mogen gaan. Las tussendoor wel ergens dat hij toegaf dat hij niet goed zat, dus dat is alleen maar mooi natuurlijk. Maar vind wel dat je zelf ook niet goed zit door jezelf in die positie van ondergeschikte te zetten.. En wat betreft de vraag of je nu nog moet gaan of niet: ja natuurlijk! Daar zeg je toch geen nee tegen!? En zoals je zelf ook al zei het kan ook kansen met zich meebrengen
en nou zegt ie dat je kunt gaan en weet jij niet of je wel gaat???????????? Ik zou gewoon gaan, en als mn vent moeilijk zou doen, dan kom ik express nog later thuis dan van me verwacht word wie is hij om jou zoiets te verbieden ( en vice versa ) Dit soort dingen werken hier ( nu nog ) als mededeling...straks als de kleine er is, zullen we hier over moeten overleggen omdat het misschien niet goed uitkomt Mijn vriend is nu ook stappen....was ook een mededeling...en errug dat ik het vind dat 'ie vanavond weg ging ( zoek hierbij een smiley met een groeiende neus ) Mijn ex verbood me ook dit soort dingen, en het was dan altijd hoe, en waarom en met wie, tot hoe laat etc etc hij is dus niet voor niks mn ex
hou op nou hoor dan ben je maar een keer niet zo'n moeilijk persoon je gaat een ontspannen avondje maken!!! en je kan het zelf zo laat maken als je zelf wilt en ben je nog moe ga je vrijdagavond toch lekker vroeg weer naar bed? dan had je ook dit topic niet hoeven openen nu heb je je zin en dan weet je niet meer ofdat je gaat pffffffffff
Gaan ! Al ga je om 21.30 naar huis zodat je de volgende morgen weer fit bent. Maar dan ben je er toch even uit. Even wat tijd voor jezelf.
wow... een verbod.... vind dat niet heel erg normal in een relatie... wij verbieden elkaar niks, we overleggen wel alles! Gewoon gaan, dan maar een ochtendje beetje brakjes opt werk
Niks d'r van! Geen concessies. Lekker tot het eind blijven en manlief fijn een ochtendje voor de kinderen laten zorgen. Ik zou het wel weten.
Nu geeft je man toe, en weet je niet of je wilt gaan Meid gewoon lekker gaan, hoe vaak heb je nou zo'n feest. Als het gezellig is wordt het misschien wat later, en zal de vrijdag even lastig zijn om door te komen, maar je hebt het over 1 dagje, dan is het weer weekend! Gewoon gaan, en vooral genieten!
lekker gaat met die banaan,, laat hem maar lekker zeiken en morren hij wilt niet mee eigen schuld dikke bult ,, ga lekker in eentje of met collega en ga genieten.. wat zit die man nou te zeuren zeg,, je bent niet zijn bezit en jij hebt dit ook verdient een leuk verzetje.. mannen vreemde wezens, plus ik vind het niet kunnen wat hij heeft gedaan met die honderd euro die moet hij aan jou terug geven vind ik ,, gaat hij maar een extra dagje werken ervoor. dan maar hard ,, jij mag ook je ding doen. xxjes
Pff, echt "je weet nog niet of je wel gaat??? natuurlijk ga je! En wat nou dat je de volgende dag moet werken, BOEIEN!! Zooo jij bent er lang niet uit geweest zeg. Dan maar brak op het werk, heeft ook wel wat hoor. Veel plezier!!
Haha wat een grapjas, zou mijn kerel moeten doen, dan was ik gelijk een maand lang achter elkaar uit gegaan. Dingen verbieden?? Wat heb je dan in vredesnaam voor een relatie zeg...
ik denk zolang je zegt waar je naar toe gaat waarom niet? en zeker als hij zelf wel ze uitjes pakt,wat voor relatie je hebt dat doet er niet toe misschien ergens jalours toch?? maar haal m over en ga maar als hij echt niet wilt niet gaan!!! uiteindelijk red de gala jou niet snap je wat ik bedoel?!