mag niet zo zijn!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brit1980, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    helaas ben vanmiddag ongi geworden :evil: ... :( was vol van overtuiging dat ik zwanger zou zijn een vriendin van me man had er over gedroomd en had er een voorgevoel van dat ik dus zwanger zou zijn en ze heeft het altijd goed gehad,,dus ik denk dat ik me daar mischien te zeer aan vast klampte :( (zo dom natuurlijk) alhoewel ik me wel vol voelde, voelde volkomen anders dan de andere maanden..ik gebruik altijd tampons maar ik krijg ze er niet helemaal in tot waar het moet zitten lijkt net of ie tegen iets aan komt dat voelt heel onprettig maar kan ook zo lijken omdat ik vreselijke buikpijn heb...mag gewoon nog even niet zo zijn..nu maar hopen dat het gauw weer over is zodat we weer lekker verder kunnen klussen.. :p
    liefs Brit

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    balen britt van je ongi.....maar nieuwe ronde nieuwe kansen....

3. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    zo is het ook.. en ach,het is niet leuk maar het klussen is ook erg gezellig :p dussss gaan weer veel lol maken komende maand.

gr

4. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Goed zo Britt! Houdt moed! ;) hier gaan we ook weer een nieuwe ronde in..Effe wachten alleen tot de duivels weer ver weg zijn :-D

5. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Britt,

Ook hier mocht het niet zo zijn. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Morgen als het goed is laatste ongi dag.

Liefs

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Succes in je nieuwe ronde!

Hier ook vandaag begonnen met een nieuwe ronde ;)

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Balen meiden! Ik heb volgende week weer mijn eisprong dus we gaan er weer een feestje van maken!
    Succes allemaal in de volgende ronde!

Liefs

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Lieve Britt, dikke cyberknuf voor jou meid!

9. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Voor alle meiden die weer (bijna) gaan klussen hopelijk mag het bij jullie gauw raak zijn...zou een mooi kerstcadeautje zijn :) voor ons...maar ik mag nie zeuren heb 2 waanzinnig lieve kindjes hier rondhobbelen dus eigenlijk ben ik al met 2 wondertjes gezegend. maar zou het zo graag nog eens mee willen maken, op de manier zoals het hoort te zijn....en voor de mama¨s die het nog niet mee hebben gemaakt, ik hoop dat jullie het snel mee mogen maken eerder dan ik ik ben tenslotte al gezegend met 2 wondertjes van 5....het is een onvoorwaardelijke liefde die ik voor jullie allemaal wens....

heel veel liefs brit

thanx lieve dames :) maar het nog even een paar daagjes wachten en dan gaan we er weer met frisse moed tegen aan ;)

10. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wat jammer Brit. We hebben om af te tellen de nod topics geopend. Sluit je aan bij de meiden van de betreffende maand zou ik zeggen.

Heel veel succes de volgende ronden.

Dit topic doe ik dicht.

Groetjes
    Elvira

Share This Page