Wanneer toch weer contact opnemen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb al een tijdje last van bloedverlies en regelmatige harde buiken.

Uk heb ook extra controle gekregen maar er gebeurde niks waar ik me zorgen om moet maken.

Nu heb ik vannacht echt wakker gelegen van de rugkrampen uitstralend naar mijn been elke keer dacht ik nou als het erger word dan dit dan fa ik bellen maar het bleef gelijk vanochtend had ik er ook niet meer zo veel last van als vanacht maar nu is het vanavond weer begonnen ik sta ze niet weg te puffen maar het beïnvloed me wel ben het liefst bezig want stil zitten maakt het erger heb ik het idee.

Heb vandaag juist rustig aan gedaan nu zij mijn man anders morgen maar weer bellen maar voel me ook niet fijn om telkens te bellen terwijl er niks gebeurd.

Kunnen dit ook gewoon voorween of zoiets zijn?

2. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Bij twijfel altijd bellen!

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb mijn vk laatst gevraagd wanneer ik nou moet bellen (heb veel harde buiken sinds week 17) omdat ik het ook niet meer weet soms en dat ik me ook bezwaard voelde om telkens te bellen. De vk zei toen "als jij het niet vertrouwd, dan moet je bellen want het gaat om jouw kind en we zijn daar voor, voel je nou maar nooit bezwaard! Je wilt niet achteraf een wat als gevoel hebben"

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Bovenaan het lijstje 'wanneer te bellen' wat ik heb gekregen staat 'wanneer je je zorgen maakt kun je altijd bellen'.

Bellen dus..!

Deel Deze Pagina