tja maar ja toch al 4 dagen overtijd, langste cyclus was 38 dagen, en ik zit nu op dag 42.. zou t nog kunnen deze ronde?
Er is ook wel iets positiefs aan deze negatieve test.. Morgen gaan we uiteten met mn schoonouders, kan ik wel lekker biefstuk nemen, daar ben ik nl dol op whahahahahahaaaa
Tja bij de pakken neer gaan zitten heeft ook geen zin... Een negatieve zwangerschapstest = een postieve test voor biefstuketers (of rosbief, filet american)..
Hey Jorietje, ik sluit mij aan bij Remember en Linda. Spannend meid, ik zou nog maar even wachten met die biefstuk Succes !! Hier nog steeds et zelfde: veel bruinverlies en iets daling in mn temp. *zucht* Liefs Mona
Ik word er een beetje moedeloos van zo ongeveer, gister weer heel licht bloedverlies... Ik heb liever dat het doorzet, dan weet ik dat ik met een nieuwe cyclus begonnen ben, maar ja, als alles in het leven gaat zoals wij het liever hebben, dan waren wij allemaal al zwanger ..
....."als alles in het leven gaat zoals wij het liever hebben, dan waren wij allemaal al zwanger" ..... Als dat zou kunnen!!