Wij denken dat ons zoontje van 9,5 maanden keelpijn heeft. Met zijn pap of avondeten eten kan hy moeilijk slikken waardoor hij kokhalst en alles terug spuugt Vandaag de dokter gebeld en die zat helaas helemaal vol vandaag er werd ons gezegd dat we hem alleen vloeibaar te eten moeten geven maar nou is mijn vraag mag hy naar buiten toe,hy is ook wat verkouden ?
Heeft hij ook koorts? Voelt hij zich verder goed? Zo veel mogelijk lekker naar buiten gaan en een frisse neus halen hoor, is alleen maar gezond.
idd hij kan gewoon als hij dat wil naar buiten en IK zou hem niet alleen vloeibaar eten geven , gewoon kijken wat hij wel WIL en Kan eten , zachte stukjes dus en lekker koel drinken aanbieden dat verzacht bij mij zelf ook altijd beterschap voor je kindje
Hy heeft geen koorts en is super actief ( lijkt wel meer dan normaal haha ) Ik ga dadelijk met hem even naar buiten toe
Hoi Nikki Bedankt Vanmorgen heeft hy gewoon pap gekregen en dit at hy voor de helft op en had er toen genoeg van ( normaal eet hy het hele bord leeg ) Drinken doet hy niet zo veel,maar normaal drinkt hy ook maar weinig Groetjes Nancy