Ik kreeg mijn nieuwe polis binnen voor 2014 en schrok eigenlijk wel. Ik betaal 13 euro in de maand, er komt dan een bedrag vrij voor 6700 euro en er staat nog iets bij 1500 vrij te besteden? Heb zo het polis blad niet bij de hand. Maar betalen jullie ook zoveel? Dit is overigens bij monuta
Mijn dochter zit in mijn polis ( gratis) dus echt voor mij alleen, vriend betaald 5 euro per maand en ik denk dat er amper 1500 euro vrijkomt, maar hij is van mening dat er dan vast spaargeld is om het te betalen.
ik betaal 8 euro geloof ik uit mijn hoofd.. Best een hoog bedrag verzekerd en hij loopt 30 jaar, dus dan ben ik klaar met betalen wanneer ik ook het loodje leg. Mijn partner heeft niks, die vind het niet nodig.. die verwacht genoeg geld op de bank te hebben als hij overlijdt.. ik hoop (en dat doe ik natuurlijk zowieso) dat het nog jaaaaaren duurt, want nu zou ik dat bijv echt niet kunnen betalen..
Weet zo snel niet het bedrag op de polis maar betaal 17 euro per maand. Weet wel dat een beetje begrafenis of crematie een flinke duit kost. Moet erbij zeggen dat ik bij mijn vorige verzekeraar zwaar onderverzekerd was en ik nog niet zolang bij monuta zit. Heb dus wat schade in te halen wil ik een beetje uitvaart vergoed krijgen.
Ik sta zelf nog steeds bij mijn moeder erop. Ze betaald per maand 11,- dacht ik. Dit is dan voor 3 personen en voor 65000,- verzekerd p.p. Mn man betaald 6,18 per maand en zoontje is gratis meeverzekerd. Hun zijn voor 7000 euro verzekerd. Beide polissen lopen bij monuta.
wij betalen voor ons 3, 38 euro per kwartaal en ik heb eigenlijk geen idee over het bedrag.. ik geloof iets van 1800 euro
ik zelf betaalde niks meer, maar heb polis op laten hogen, en polis voor onze dochter gestart over 30 jaar (dan beide verzekerd voor ca. 7000 euro en dan idd nog zo'n 1500 extra dekking wanneer het wordt geregeld door toko die bij yarden aangesloten zit) en daar betalen we nu 8 euro in de maand voor.. wij zitten bij yarden.
Wij hebben geen uitvaartverzekering, betalen dus 0 euro per maand en zullen de uitvaart dus zelf moeten bekostigen. We hebben daar gelukkig een spaarpotje voor.
Een beetje uitvaart kost toch wel een duizend of 7/8. Zie net dat ik voor bijna 11.000 verzekerd ben maar betaal vrij veel premie. Zelfs op de premie calculator van de monuta zou ik minder moeten betalen. ..zo maar eens even bellen met de monuta
Ik 11, mijn man 3. Man zit bij de Dela en ik bij Interpolis. Voor hoeveel we verzekerd zijn weet ik niet uit mn hoofd.
Ik betaal 30 euro per maand, voor mij, mn man en 2 kinderen. Weet even niet uit mn hoofd voor hoeveel we dan verzekerd zijn. Maar als ik jullie bedragen zie vind ik het wel veel. Vanavond thuis maar eens even nakijken.....
Ik betaal 20 euro per maand voor mijn vriend, mezelf en onze 2 kids. Zit bij Dela. Heb mezelf daar goed laten verzekeren.
Wij betalen een kleine 22 euro. Voor mij een ophoging (de andere polis betalen mijn ouders nog steeds) tot 9300, voor man een volledige verzekering tot hetzelfde bedrag. Kinderen zijn automatisch meeverzekerd voor hetzelfde bedrag. Mijn ouders betalen voor mij een euro of 7 geloof ik.