Hoi, Heb sinds 2 dagen pijn in de navel en weet niet wat ik hier van moet denken. Het steekt als ik opsta en of loop.Als ik in 1 houding blijf zitten of liggen heb ik nergens last van.Maar ik kan toch ook niet de hele dag blijven zitten of liggen?Wie weet wat dit kan zijn en wat ik hieraan kan doen.En herkent iemand anders dit tijdens zijn zwangerschap? gr, samen
Heb ik ook, ik heb het gevoel dat hij heel straks staat, maar het komt en gaat. Ik denk dattie gewoon aan het oprekken is? Verder weet ik niet echt wat je eraan kan doen, je rustig houden dnek ik Succes ermee!
Bij mij staat mn huid vrij strak rond mn navel, ik heb daar nu ook beginnende striae, en verder nog nergens. Ik denk dat je daar steken van voelt, het rekt gewoon allemaal erg op daar
ik heb het gehad en nagevraagd aan de vk... komt omdat er aan de binnenkant banden zitten bij je navel die nu opgerekt worden... na 2 a 3 weken was het bij mij weg!
hoi bedankt voor jullie antwoord. Ga het volgende week ook maar bij de vk vragen.Het klinkt wel aannemelijk allemaal dat er daar ook banden zitten die mee moeten gaan rekken.