Ben op een leuke site gekomen waar je geld kunt verdienen met websites aan te klikken en spelletjes doen enzovoorts... je kan je hier gratis registreren HET IS HELEMAAL VRIJBLIJVEND, JE HOEFT VERDER NERGENS VERPLICHT LID TE WORDEN DUS GEEN ADDERTJES ONDER HET GRAS Altijd makkelijk als je het gaat berekenen op de lange baan Hier de link: http://www.moneymiljonair.nl/registrere ... f=mystic78
ik ben er ook lid van, maar vind het wel meevallen hoor met al dat geld duurd heel lang voordat je 100.000.000 parels bij elkaar gespaard hebt
hoi hoi ik ben er ook al heeeeel lang lid van en inmiddels ook al een behoorlijk bedragje uitgekeerd hoe snel het gaat maakt mij niet uit belangrijkste vind ik dat dit tenminste een eerlijke site is waar je dus ook daadwerkelijk je gespaarde geld krijgt groetjes nathalie
Dat is helemaal super te horen Het maakt mij ook niet uit hoe snel het gaat maar als je een poos bezig bent iedere dag dan kan het idd oplopen tot een behoorlijk bedrag, en daar gaan wij ook voor, vind het super. Je hoeft er weinig voor te doen maar spaart wel, altijd goed toch?
Ik doe er ook aan mee....en vind dat het ook best wel lang duurt, maar heb denk ik in 1 jaar tijd wel 25 euro mee verdiend! Verder doe ik ook mee aan geldrace....en daart duurt het echt lang voordat je wat geld bij elkaar hebt. En ik doe mee aan Euroclix, hierbij heb je vooral enquete's die je invult en af en toe wat mailtjes die je aanklikt, en bij euroclix gaat het wat sneller. Als iemand van deze spaarmethodes lid wil worden, meld het mij....dan stuur ik je een link, en zo verdien ik weer wat 'centjes'
woehoe heb al 1.91 euries haha krijg je ook parels bij het beantwoorden van die vraag op je beginscherm?
Bij euroclix krijg je een keer per zoveel dagen een aantal vragen op de homepage, voor elke vraag krijg je 2 clix. En als je dit fanatiek doet (klikken voor geld) dan houd je echt geen tijd meer over voor iets anders!
heb me ook aangemeld nu bij euroclix, maar je kan alleen vrienden toevoegen door hun e-mail in te toetsen, dus niet via een link?
Jeetje hoe kom je in 1 dag over de 10 euro? Of meld je je aan voor veel aanbiedingen? Ik laat trouwens elke keer dat ik 12,50 heb meteen uit betalen
hum.. jullie hebben heel veel niets te doen? maar 25 euro op jaarbasis vind ik niet echt een goudmijntje ben zelf lid van 2 enquetesites ook maar dat is ook verre van een goudmijntje vind het alleen wel leuk om te doen.. dus das dan wel weer ok
Ja ja, ik heb wel tijd over. En ook nog leuk at je er een paar centjes mee kan verdienen. Ik ga me aanmelden! Grt, Selma2oo7