hoi hoi, ik krijg geen mail meer van mijn abbo'tjes! weten jullie wat ik hier tegen kan doen?! alvast bedankt...
Hoi, Onze mail queue is leeg dus alle mails zijn verzonden. Komen ze niet in je spambox binnen? Zeker met een Hotmail account is dat vaak het geval. Lotte
hoi lotte, bedankt voor je reactie! ik heb het na gekeken maar ik heb ook geen spam/ongewenste mail van Zp...
Zou je even willen kijken of het email adres info@zwangerschapspagina.nl bij de veilige afzenders staat en niet bij de geblokkeerde afzenders? Dit kun je als volgt doen: Log in op je Hotmail account. Klik op 'Opties / Options'. Klik op 'Meer opties / More options'. Klik op 'Veilige en geblokkeerde afzenders'. Klik op 'Geblokkeerde afzenders / Blocked senders' en verwijder het e-mailadres info@zwangerschapspagina.nl. Klik op 'Veilige afzenders / Safe senders' en voeg het email adres info@zwangerschapspagina.nl toe. Lotte
Je kan ook bij je gebruiksinstellingen op zp, en dan opties wijzigen, en dan aanklikken dat je email wilt als je pb hebt.
hoi lotte, info@zwangerschapspagina.nl stond al in de veilige afzenders, weet eigenlijk niet meer wat ik nu moet doen...
Om te testen heb ik een abonnement op dit onderwerp genomen: Hij doet het dus gewoon, waarom jij ze niet ontvangt weet ik niet. Lotte
bedankt voor je hulp. volgens mij is het probleem opgelost, kreeg vanacht alle mail binnen! dus hier mag een slotje op...