Omg, jullie raden nooit wat mij is overkomen met. Ik heb op mp een adv staan voor oppaswerk.. Word ik gebeld door zon gozer die zei dat hij n baby had en zijn vriendin veel weg is enz, of ik de fles kon geven? Ja hoor, geen probleem! Kun je t daarna ook aan je borst leggen voor de zuig behoeftes? Uuuhhhmm... nou... nog nooit van gehoord? Ja, dat hebben we liever maar goed. Ik ben wel af en tie thuis vind je dat n probleem? Nee hoor geen probleem.. ja uhm doe je ook huishoudelijke taken? Ja doe ik ook. Vind je de was doen een probleem? Nop geen probleem. Ja want myn vriendin mag dat niet weten die mag geen boxers zien van mij he, verschoon je ook t bed? -Uhmmm? Ja? Hoe bedoeld u mag mijn vriendin niet zien? - ja want ik vind t wel opwindend n andere vrouw in huis, vertel eens wat over jezelf.. nou *** verder geen idee wat ik moet vertellen.. ok, ben je al een echte vrouw? uhm? Ja dat is belangrijk voor de baby! Uhu... dus de was vind je geen probleem? Nee... ok, ik verwen mezelf heel graag en dat komt dan in mijn boxershirts! En dat mag mijn vriendin niet zien natuurlijk. ja t kan ook zijn dat als je op de badkamer bezig bent je mij hoort maar dat is alleen op t hoogte punt hoor! Oke meneer, ik ga er even overna denken! Ik weet niet meer precies de volgorde en hij heeft nog meer gezegd t was heel langdradig! maar ik was zo bezig met 'is dit een grap? dat ik sommige dingen al vergeten ben... heb op de meeste vragen (de rare) niet eens antwoord gegeven di vulde hij waarschijnlijk zelf in... ben nog best van slag ... ieuw ieuw ieuw! hij zei ook geen naam niks, geen woonplaats etc... nee zou ik ook niet doen als ik zon viezerik was! Iemand zoiets ooit meegemaakt? Oja en je raad t al.. ik vond m soms al zo raar klinken alsof hij bezig was.. en ja hoor.. op t einde wist ik t zeker hij was zichzelf aan t trekken :x ...
WTF ... kun je het nummer nog terug halen? Dat er mensen zijn die dit doen OMG. Respect dat je hem zo lang aan de tel hebt gehad ... had waarschijnlijk al lang opgegooid!
Ahhhhh neeeee gatveeerrrr, vooral dat laatste iehkkk.. Hopelijk was de baby een verzonnen baby, anders heb ik echt medelijden
Ja, moet zeggen dat de rare dinge n beetje aan t einde kwamen ik weet t niet precies meer.. idd dat er zulke mensen zijn.. ik dacht eerst dit is een grap en ik word straks terug gebeld...
inderdaad, hopelijk bestaat zijn vrouw en kind niet echt!! Wat een ongelofelijke viespeuk zeg! Vast geen nummerherkenning aan
Dat hoop ik ook niet nee, arme bBaby! Ik zal maar straks n mailthe krijgen van n vrouw met n baby (dat zei hij trouwens) en dat t die vrouw helemaal niet is maar dat ik n boos mailtje terug stuur... Zit op mijn mobiel dus t gaat allemaal wat langzaam mijn reacties
Whahahahhahaaaa Sorry hor moet hier wel even heel hard om lachen haha Wat bezielt mensen toch.... Jezelf zo voor lul zetten...
Ik heb er ook last van gehad, toen ik een jaar of 14 was. Ik had in de winkel een briefje gehongen van oppas werk met me telefoonnummer. Belde er een man of ik kon oppassen op zijn zoontje, ik zeg prima. Heel verhaal eerst niks aan de hand. En ineens is het ja me zoontje is wel gehandicapt dus die moet soms wel in bad geholpen worden. Ik zeg dat is geen probleem. Zegt die man ineens dan moet je ook even met zijn piemeltje spelen want dat kan ie zelf niet. Ik denk WTF!!! Ik heb meteen opgehongen, gelukkig was ik op die leeftijd al slim genoeg om te bedenken dat dit niet normaal was! Heb daarna overigens nooit meer een advertentie neergehongen.
whahaha je gaat het niet geloven, dat gesprek had ik een jaar terug ook met iemand..... die was er ook echt serieus in... hij wou me 100 euro per dag betalen... maar nee dank je... heb hem netjes afgerangeerd...
Meisje dat bij ons oppast had ook een adv op mp staan. Zij is enkele keren gebeld of ze zou willen oppassen op een man die zich als baby verkleed. Of ze dan ook zijn luier wilde verschonen en drinken wilde geven. Papflesje mocht maar liever de borst. Nu ik dit weer hoor denk ik echt bah wat een zieke mensen.
Bah.... ik had bij " ik vind het opwindend een andere vrouw in huis" al de hoorn opgegooid geloof ik. Een tijdje terug had ik mijn trouwtorselet op marktplaats gezet. Kreeg ik ook zo'n vieze vent aan de lijn. Eerst nog netjes dat hij 'm wilde kopen voor zijn vrouw, maar toen hij begon over "krijg je ook lekkere grote borsten erin" en allemaal dat soort opmerkingen heb ik heel snel de hoorn erop gegooid. Meteen mijn telefoonnummer eraf gehaald. Tegenwoordig zet ik nooit meer mijn telefoonnummer bij een advertentie. Ze mailen me maar.