Als het onbetaald is geloof ik er geen zak van dat dat zomaar mag. Heb je rechtsbijstand, die mag je ook gewoon bellen voor advies. Zoals ik van mijn zusje begreep moet het bedrijf met de bewijzem komen. En "niemand werkt parttime" is geen bewijs
Over 4 maanden worden ze 2. We zijn er dus op tijd bij als we iets moeten indienen Hij heeft omstreeks deze tijd 2jr geleden het nieuwe ouderschapsverlof ook aangevraagd dus theoretisch gezien zou het kunnen als ik jouw sites mag geloven.
Haha idd maar die baas is een taaie en zal wel met iets proberen te komen,al dan niet gegrond. Zn verlof werd ook eerst afgewezen maar met tussenkomst van vakbond toegewezen... Mn man kan zo laks zijn helaas... die denkt dat alles vanzelf wel goed komt Hij moet zelf zn vakbond bellen of rechtsbijstand; dat kan ik eigenlijk toch niet doen?
Je mag per kind 26x je arbeidsduur per week opnemen. Hij werkte tot 4j geleden altijd fulltime dus dan mag je per kind maximaal 1 jaar 2.5 dag werken of meer maar over langere periode uitgesmeerd. Je zou het idd over 8 jaar kunnen verspreiden of het in ieder geval opnemen voor de kinderen 8 zijn.