Het roer om ( binnen nl)

Discussion in 'De lounge' started by Deedee91, Sep 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Wij wonen nu in het westen, het is voor ons hier te druk wonen altijd maar die stress van de drukte. Ik woon in een dorp ( onder een grote stad) maar om bij het winkelcentrum in ons dorp te komen ben je zo 10 min verder door de drukte. Er zijn wel rustige plaatsjes maar die huizen zijn alsnog enorm duur. Wij willen graag de kant op van Drenthe, rustig, ruimte, natuur. Kortom wij zijn het enorm zat hier!

Wie heeft er nog meer die grote stap gemaakt? Hoe hebben jullie dag gedaan met bijv werk.

Ik werk als verpleegkundige, vriend is startent fiscalist. Mijn gedachte is dat hij eerst een baan vind in de omgeving gezien hij het meeste gaat verdienen. Wij hebben wat spaargeld dus kunnen wel even vooruit met dat en zijn salaris. Dan kan ik vanuit daar een baan zoeken, in mijn werkgebied of iets heel anders.

Zijn jullie eerst gaan huren of gelijk een huis gekocht?

Wij willen eerst gaan huren, en dan goed te gaan sparen voor koop. De huurhuizen liggen daar veel lager, hier heb je voor 800 euro een klein flatje, daar een vrijstaand woonhuis.

En natuurlijk bevalt het en waarom hebben jullie die stap gemaakt.

Ik hoor graag ervaringen van jullie :)

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Ik heb eerst heel lang in Brabant gewoond, toen in Groningen en nu in Drenthe. Ik mis de drukte absoluut niet en zie mezelf ook echt niet snel vertrekken uit Drenthe.