Zijn allereerste tandje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MariekeV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    .. morgen is hij vier maanden en vandaag hebben we zijn allereerste tandje ontdekt. Links onder. Het zal wel niet zo lang duren voordat de andere ook doorkomt.

Ik had al zo'n vermoeden omdat hij zijn handen opvrat, ineens vreselijk kwijlde en vandaag van die rode wangen had. Ik had zelf ook al heel vroeg tanden...

En wat is het eerst wat ik doe toen ik dat harde puntje in zijn mondje voelde? Ik begon te brullen en zei snikkend tegen mijn vriend: voel eens, zijn eerste tandje is door!

Ben ik nou een zo'n oversentimentele muts?

... maar dat eerste tandje is toch wel bijzonder he? Wat groeien ze hard die kleine mannen :)

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

YEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH,
    het eerste tandje is door!
    gefeliciteerd!

groetjes

diana

3. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik vermoed dat Damani ook een tandje krijgt, maar ik voel niks scherps ofzo, maar het lijkt erop dat er een "wit puntje" tevoorschijn komt bovenin...
    Ik zal het in de gaten houden !

GEFELICITEEEEEEEERD met z'n eerste tandje :D !

-x-x-x-

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Eerste vriendinnetje, eerste tandje... Het gaat hard met die knul van jou :D

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Gefeliciteerd met het eerste tantje. En overemotionele muts mwwaaaa valt wel mee hoor, je bent gewoon een verliefde moeder :)

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hier nog geen tanden te zien! :(

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Hier sinds ruim een week het eerste tandje, leuk toch? We hebben gelijk een foto ervan naar de familie gemaild.

8. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    hier ook al twee tanden! Je beseft je dan ineens dat je kleintje al "groot" wordt he?

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hahaha, ik was ook sentimenteel bij het eerste tandje hoor! Maar moest er ook wel 15 maanden op wachten ;) . Jayen is nu bijna 1,5 jaar en heeft 2 tandjes :D

groetjes Lisette

10. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Hier ook een week geleden twee tanden ontdekt! We dachten het een klein maandje geleden al, toen zagen we zo'n wit puntje, maar dat bleek een verstopt speekselkliertje te zijn! Nu zijn het beneden echt twee stukken die eruit steken, zonder gemekker of gemopper zaten ze er ineens! Surprise! Als ze er eenmaal een stukje uitsteken, hebben ze er toch geen last meer van? Of kan dat nu nog komen?

11. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Stockholm
    :D Ik zit met smacht te wachten op de tweede tand, ik denk dat die er redelijk vlot achter aan gaat komen. Het is inderdaad toch een speciaal moment.. Ik denk dat als hij 1 jaar wordt, ik de hele dag een natte vaatdoek ben ;) :)

Het lijkt ook pas gisteren dat ik hem voor het eerst vasthield.. het gaat zo hard!

En Valhalla... donderdag heeft hij weer een 'date' met die schone blonde dame! :D

12. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    hier komt sinds twee weken geleden ook het eerste tandje door met 10 maanden is het eindelijk dan zo ver jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) :) :) :)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier donderdag het eerste tandje ontdekt! (6.5 mnd oud!
    Rechts onder zit deze knoeperd :-D
    Links komt er ook aan volgens mij....

Hier ook super sentimenteel...vind het heel bijzonder! Wat worden ze groot he!

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

Demi krijgt nu ook waarschijnlijk ineens 2 tandjes onderin! Je voelt echt al scherpe randjes! Je ziet dus ook beetje (ze laat zich niet goed in mondje kijken) witte puntjes (2)
    Ze begint er nu wel meer last van te krijgen, zo zielig!
    Maar blijft het eerst langere tijd echt alleen een puntje/puntjes of is er over een week echt een tandje te zien?
    Ik weet dta het dus nog een tijdje kan duren maar ben benieuwd hoe dit bij jullie kindjes was?

Liefs

Syl

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    super toch het allereerste tandje....gefeliciteerd

hier vandaag tandje 9, 10 en 11 ontdekt, twee dagen geleden waren ze nog niet eens door hihi

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Stockholm
    Sinds vandaag is dus ook zijn tweede tandje door! Wat gaat dat snel na elkaar! :D

Deel Deze Pagina