Welk speelgoed mee op vakantie bij 5 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ons ukkie is 5 maanden oud als we op vakantie gaan. Watvoor speelgoed is dan slim om mee te nemen. We vliegen, dus een babygym ofzo is geen optie.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waar speelt hij normaal mee? Ik zou dat dus meenemen. Hier zijn favoriet: kraakboekje, stoffen telefoon (van cz gekregen), speeltje waar van alles en nog wat aanzit (kraakgedeeltes, ringen, touwtje met iets eraan, spiegeltje enz.) en een soort van rammelaar. Eigenlijk alles wat een beetje geluid maakt of in haar mond kan, is goed ;).

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Speelkleed zou ik zeker meenemen...met zon speelboog erboven:)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een speelkleed in het vliegtuig lijkt me niet zo handig ;), misschien wel op de bestemming zelf. Maar Eva vermaakt zich het best op een gewoon kleed en een paar speeltjes. Ik heb wel zo'n speelkleed met boog erboven, maar gebruik die helemaal niet... die knuffels zitten namelijk vast en Eva wil er juist mee spelen.

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ow hihi in het vliegtuig...uhm ja dan wordt t lastig met een speelkleed hihi

uhm sja lastig voor in vliegtuig...dingen die lekker rammelen hihi of wordt dan iedereen om je heen gek...

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik lees ff mee, want wij gaan ook vliegen.... Maar onze thomas vindt het het leukst om met ons te kletsen en te geinen, dus gekke bekken trekken en geluidjes maken kan altijd! ;)
    Kiekeboe enzo natuurlijk ook! verder rammelaartje, knuffeldoekje en iets waar geluid uit komt inderdaad.... en verder hopen dat ie ook ff wil slapen... (draagzak?)

7. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ga door, ga door met tips! :)

Maar ik bedoelde inderdaad niet voor tijdens het vliegen maar voor op de plaats van bestemming. Die paar uurtjes vliegen komen wel goed.

Ik weet dus alleen niet zo goed waar een kind je van vijf maanden mee speelt. Ukkie is nu pas vier en ik wil toch even voorbereid zijn op de vakantie, dus ik vraag me af of ik bepaald speelgoed moet zien te regelen om mee te nemen.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva speelt al een hele tijd met dezelfde speeltjes, al sinds dat ze 3 maanden is (sinds ze dingen zef kan pakken). Dus wat hij nu leuk vindt, vindt hij waarschijnlijk over een maandje ook nog wel leuk.

9. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hier zijn dingen waar heel veel herrie in zit favoriet. hoe meer herrie hoe beter. niet echt geschikt voor int vliegtuig haha

Deel Deze Pagina