Overstappen op standaard over blijven op HA?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sjakie22, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik vraag me af of jullie ook hetzelfde advies hebben gekregen van de arts van het CB.

Afgelopen donderdag heeft zij geadviseerd om over te stappen op opvolgmelk standaard 2.

Ik gebruik nu HA2. Mijn partner is namelijk allergisch voor huisstofmijt en heeft last van hooikoorts.

Verder zijn we ook begonnen met bijvoeden:)

Ik vraag me af of het beter is? HA voeding schijnt licht verteerbaar te zijn.

Eerlijk gezegd weet ik niet wat beter is.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Doe wat je zelf het beste lijkt. HA heeft pas geen zin meer als je kind in aanraking komt met koemelkproducten via ander eten, bijvoorbeeld brood. En als je kind nog maar net begonnen is met vast voedsel kan het een rustiger idee zijn om kind eerst aan vast voedsel te laten wennen met daarnaast HA, en dan als dat goed gaat te kijken of standaard ook goed gaat.

3. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Bedankt voor je reactie. Ik blijf voorlopig nog op HA. :D

Hoe kan ik het beste overstappen? Moet ik dan ook mengen?

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik ben overgestapt van ha1 naar standaard 1 en ik heb het behoorlijk lang gemengd. Echt begonnen met een schepje per dag omruilen. Dus echt een dag lang per voeding een schepje ha voor standaard ruilen. En de dag erna 2 enzovoorts. Mijn dochter reageerde er op met een beetje kramp, wanneer ik dit sneller deed, maar was natuurlijk ook een stuk jonger (4 weken)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mag, hoeft niet, hangt van je kind af.

Deel Deze Pagina