Het is niet echt dat ik meteen zeg, Dat is een jongen! Maar ook geen meisje.. Hij is gewoon een van de VELE (echt de meeste) baby's waar je het moeilijk kunt zien.. Maar ieder normaal mens kijkt dan naar de kleding om het zeker te weten. En daar is niets meisjes achtigs aan hoor!
Om eerlijk te zijn kan ik me voorstellen dat sommige hem als een meisje zien, hij lijkt niet ontzettend veel op een meisje maar hij heeft wel wat meisjes achtig. Bedoel ik niet lullig hoor want hij heeft een prachtig koppie maar ik vind hem ook wel iets meisjesachtig hebben. Lijkt me inderdaad wel vervelend als je dit vaker moet aan horen.
Ik vind jou Zoontje trouwens op de eerste foto wel echt een jongetje hoor !! Wbt mijn dochter, ik kon me haast niet voorstellen dat mensen haar als jongen zouden zien, lange(re) haartjes oorbelletjes en rokje Maar zelf na mevrouw daarop gewezen te hebben vond ze haar toch echt wat van een jongen weg hebben.... Ach ik heb na dat ik even beduusd was me er maar niet meer druk om gemaakt, ik vind haar echt een meisje en iedereen heeft overal een andere kijk op en zo is er altijd wel wat haha
Door de haartjes zou ik denken een meisje. Maar mijn oudste zei meteen dat het een jongen is en wel door z'n jongensshirt .
rara wat is dit?.... een jongen of een meisje? Altijd haarbandje, staartje of speldje in haar haren, altijd rokje of jurkje aan en toch al 3x meegemaakt dat iemand dacht dat ze een jongetje was...
En ook nog mooie oorbelletjes in haha! Nee ik vind het wel duidelijk een meid hoor Soms is het Zo duidelijk maar toch zien anderen het anders
Och hemel, alle kids die ik hier voorbij zie komen (wat een mooie kindertjes trouwens): geen twijfel over mogelijk. Zou vast een goede zin instuderen voor de eerstvolgende die de kladden nog in zijn/haar ogen heeft.
Eerste foto, zou ik zeggen duidelijk een jongen, maar bij de tweede foto zou ik twijfelen en neig ik meer naar een meisje.
Mensen zijn gewoon blind. Je kleed hem toch stoer aan, niets roze aan. Duidelijk een stoere knul hoor!
Joh, ik heb dat 3 jaar gehoord. Mijn zoontje heeft een enorm metromannen gezicht en had lange haren, maar hij is breed en stoer. (En ik kleed hem niet in combat ofzo). Ik heb er echt nooit mee kunnen zitten. En als ik naar de foto's kijk, begrijp ik het best een beetje, maar so what!
Dus als je een stoere knul een roze polo aantrekt is het meteen een meisje? Real boys wear pink. Wist je dat niet?
Beide foto's een jongen hoor. Als ze twijfelde over zijn gezichtje hadden ze altijd naar zijn kleding kunnen kijken.
Precies wat ik wou zeggen Hippo overduidelijk een meisje Ik heb hetzelf, op t moment dat ik de foto's maakte vond ik het echt een mesje, maar ik nu terugkijk vind ik veel meer op een jongen lijken
Hier hetzelfde! Mijn zoontje heeft toch echt een jongenskoppie, maar waarschijnlijk vergissen mensen zich door zijn lange golvende lokken. (Vind het zonde om af te knippen) Bij jouw zoontje dacht ik trouwens meteen aan een jongetje!