Ik weet er alles van, zie m'n profielfoto... Maar hij was qua kleding echt duidelijk een jongen, en toch dacht iedereen een meid. Alhoewel ik nou ook weer niet kan zeggen dat hij echt meisjes overkwam. Ik zeg, lekker loslaten... Sommige mensen kijken of denken gewoon niet verder hahaha
Haha ben toch wat gerust gesteld. Hij is inderdaad een metroman Maar het was een tienermeisje die het vroeg dus niet een fossiel ofzo..en de andere kindjes duidelijk mooie meiden!
Ik vind hem duidelijk een jongetje, maar was het niet gewoon spreektaal van diegene? Daar irriteer ik me dan weer vaak aan
Ahhh wat een mooi/knap ventje zeg! Die 1e foto vind ik echt gelijk een jongetje, 2e foto zou ik twijfelen.
Tja ik zou op basis van zijn gezichtje inderdaad ook in eerste instantie denken dat hij een meisje is, maar door zijn kleding zie ik dat het een jongetje is.
Dit inderdaad... ! En dat vond mijn vriend ook toen ik vroeg hoe hij erover dacht. Op foto 1 is het overduidelijk een jongetje ivm de kleding, maar op foto 2 weten we dat niet meer zo zeker en vanwege de krullen neigde VL toch meer naar een meisje. Het is gewoon lastig als ze zo klein en schattig zijn
Even een testje Dit is 1 van mijn 3 kids. Kunnen jullie zien of het een jongen of een meisje is? Heb de kleren even zwart gemaakt. Mensen die me kennen mogen niet meedoen haha!
wat een mooi ventje. en ik vind t echt een jongetje. al is dat op deze leeftijd soms moeilijk te zien hoor
hahhahaa ik zie aan je balk in je handtekening dat het een meisje is. maar dat dacht ik eigenlijk ook wel
Mijn andere 2 kinderen kunnen het ook zijn, die zijn ook baby geweest en daar heb ik ook foto's van. Ik verklap nog niet of je het goed hebt
Die banner heb ik niet opgelet haha. Komt misschien ook door dat het zwarte donker is, dat het meer blauwig neigt
Ik denk ook een jongetje skatje... Ts: eerste foto duidelijk een jongen, tweede wat minder duidelijk. Maar ik vind het sowieso soms wat moeilijker bij die kleintjes. Hier had mijn oudste trouwens zo'n mutsje op met zijn naam erop en kreeg ik een keer de vraag of hij echt zo heet haha. Was een jongen die gewoon oprecht geïnteresseerd was dus ik vond het wel schattig.
Mijn zoon heeft als baby ook lang een ( meisjesachtig gezichtje gehad) een licht bruine baby met heel veel krullen en lange wimpers.) Soms is het gewoon zo dat ze een het zachte van een meisje in hun gezichtje hebben. Zou me er niet zo druk om maken en tja sommige mensen kijken gewoon niet zo goed.
Ik vind dit wel een moeilijke leeftijd om te zeggen via een foto. Als je geen stem of gedrag ziet maar ik denk een jongen?