Mag ZE een snoepje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik weet er alles van, zie m'n profielfoto... Maar hij was qua kleding echt duidelijk een jongen, en toch dacht iedereen een meid. Alhoewel ik nou ook weer niet kan zeggen dat hij echt meisjes overkwam.

Ik zeg, lekker loslaten... Sommige mensen kijken of denken gewoon niet verder hahaha

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha ben toch wat gerust gesteld. Hij is inderdaad een metroman :p
    Maar het was een tienermeisje die het vroeg dus niet een fossiel ofzo..en de andere kindjes duidelijk mooie meiden!

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik zie een vrolijk schattig kereltje!

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vind hem duidelijk een jongetje, maar was het niet gewoon spreektaal van diegene? Daar irriteer ik me dan weer vaak aan ;) :p

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wat een knapperd! Overduidelijk een jongen (vooral door zijn kleding).

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Wat een prachtig ventje...

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ahhh wat een mooi/knap ventje zeg!
    Die 1e foto vind ik echt gelijk een jongetje, 2e foto zou ik twijfelen.

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Tja ik zou op basis van zijn gezichtje inderdaad ook in eerste instantie denken dat hij een meisje is, maar door zijn kleding zie ik dat het een jongetje is.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad... ! En dat vond mijn vriend ook toen ik vroeg hoe hij erover dacht. Op foto 1 is het overduidelijk een jongetje ivm de kleding, maar op foto 2 weten we dat niet meer zo zeker en vanwege de krullen neigde VL toch meer naar een meisje. Het is gewoon lastig als ze zo klein en schattig zijn :D

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Even een testje :p

Dit is 1 van mijn 3 kids. Kunnen jullie zien of het een jongen of een meisje is? ;)

Heb de kleren even zwart gemaakt. Mensen die me kennen mogen niet meedoen haha!

11. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooi ventje. en ik vind t echt een jongetje. al is dat op deze leeftijd soms moeilijk te zien hoor

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jongetje? :)

13. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahhahaa ik zie aan je balk in je handtekening dat het een meisje is. maar dat dacht ik eigenlijk ook wel

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn andere 2 kinderen kunnen het ook zijn, die zijn ook baby geweest en daar heb ik ook foto's van. Ik verklap nog niet of je het goed hebt ;)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Die banner heb ik niet opgelet haha. Komt misschien ook door dat het zwarte donker is, dat het meer blauwig neigt;)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou zeggen: jongetje :D

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik denk ook een jongetje skatje...

Ts: eerste foto duidelijk een jongen, tweede wat minder duidelijk. Maar ik vind het sowieso soms wat moeilijker bij die kleintjes.
    Hier had mijn oudste trouwens zo'n mutsje op met zijn naam erop en kreeg ik een keer de vraag of hij echt zo heet haha. Was een jongen die gewoon oprecht geïnteresseerd was dus ik vond het wel schattig.

18. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoon heeft als baby ook lang een ( meisjesachtig gezichtje gehad) een licht bruine baby met heel veel krullen en lange wimpers.)
    Soms is het gewoon zo dat ze een het zachte van een meisje in hun gezichtje hebben. Zou me er niet zo druk om maken en tja sommige mensen kijken gewoon niet zo goed.;)

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Skatje: jongetje

20. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik vind dit wel een moeilijke leeftijd om te zeggen via een foto. Als je geen stem of gedrag ziet maar ik denk een jongen?

Deel Deze Pagina