Ik had hier gelezen over dat boek van ah.. opperdepop.. Nou ik heb het een paar dagen geleden gekocht.. En super leuke dingen.. Vandaag lekker macaroni gemaakt.. met zelfs een kaassausje van borstvoeding.. Eindelijk iets wat ik ermee kan doen.. ik heb zoveel over.. Ik ben helemaal enthousiast..
Leuk! Vooral ook dat je je bv nu ook voor andere dingen kan gebruiken. Hier destijds ook erg enthousiast dat boek gebruikt. Vond het vooral leuk om eens andere combi's te maken dan anders. Hier was zoon gek op de kikkererwten met kokos en bloemkool en op de couscous met courgette en rozijnen.
Ik had de macaroni gemaakt, de tomaat met bruine bonen, courgette met doperwtjes nu maar hopen dat hij het lekker vind
De kikkererwten met kokos en bloemkool en de macaroni ga ik volgende week maken. Ben benieuwd wat hij ervan vindt
Ik zit erover te denken om 'm ook te kopen. Mijn dochter heeft echter koemelkallergie en heel snel verstopping. Pasta en rijst durf ik niet echt te geven. Wel aardappel maar in kleine hoeveelheden. Ik neem aan dat het voor elk wat wils is? Het klinkt leuk iig!
Er zijn ook heel veel dingen zonder aardappel.. MIsschien een domme vraag maar waarom durf je geen rijst en pasta te geven? Vandaag heb ik ook bruine bonen met tomaat gemaakt en kip erdoor.. Dus dat moet kunnen.. Er staan super leuke ideeen in..