koelstra simba versus quinny zapp

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dromer28, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Wij willen een buggy voor erbij. Voor als ik even het centrum in ga met de fiets en voor mee op vakantie in het vliegtuig.
    Hij moet klein opvouwbaar zijn en makkelijk mee te nemen op de fiets. Ook zou het fijn zijn als hij lekker makkelijk bestuurbaar is eventueel met 1 hand.
    Hij hoeft niet verstelbaar te zijn.
    Wat denken jullie?

2. Linana

Linana Niet meer actief

Dan denk ik dat je met de simba beter af bent.
    Ik ken alleen de zap (ooit geleend van schoonzusje om te proberen) en ik vind het een rotding.
    Niet met 1 hand bestuurdbaar, gammel aan alle kanten; vooral op hobbelige wegen met bijvoorbeeld veel steentjes (stad).
    Ik zou daar dus nooit 180,- voor neerleggen.

De simba lijkt meer op die wat ik nu heb, topmark buggy. Als dat ook maar iets op elkaar lijkt zou ik voor de simba gaan.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb de koelstra simba, erg prettig in gebruik.. met de zapp geen ervaring mee, vond ik wel erg mooi, maar ik meen dat hij niet mee op de fiets kon? weet het ook niet meer zeker hoor.

als ik jou was zou ik eens langs een goeie babywinkel gaan en daar info vragen

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ik zou voor gewone buggy gaan. Zapp kan wel achterop de fiets maar is echt een onstabiel rotding. Helemaal door de 3 wielen. Echt een rammelbak. Je mag er geen tassen aanhangen wat dan flikkert hij om.
    Verder kan de gewone zapp niet in ligstand dus vaak hangen kids er erg vreemd in...

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    Hier de koelstra simba t3 en zelfs na 2 vliegvakanties rijd hij nog steeds even goed! Wat ik ook fijn vind is de extra lange zonne kap en de ligstand.

Deel Deze Pagina