ik krijg vaak de opmerking: ooooh ze mag het vast nog niet doordat ze zoo klein lijkt dit gebeurde laatst ook met een stukje fruit, maaar ik ga er ook niet meer tegen in hihihihi scheelt wel dat wij voorlopig de snoepjes vraag nog niet zullen krijgen
Ik kijk gewoon even wat voor snoep het is en dan mogen ze van mij gerust een snoepje. Vooral toen de oudste nog klein was kreeg ik die vraag best vaak en heb toen ook vaak nee gezegd maar goed, nu is hij 3,5 en dan kom ik er niet meer zo makkelijk onderuit door nee te zeggen Als het vlak voor het eten is zeg ik gewoon dat hij het wel moet bewaren voor na het eten.
Ons meisje is aan de grote kant, daar vroegen ze met 5 maanden al of ze een broodje mocht :s Ik ga elke dag een boodschapje en echt al maanden vragen ze regelmatig, mag ze een broodje, worstje, koekje, snoepje, ik zeg altijd netjes nee. Anders krijgt ze weleens 5 dingen als ik bij alles ja zou zeggen. Nu heeft ze er nog geen weet van
Hier nog geen last gehad, maar ti's echt nog nee! En over gevaarlijke snoepjes, met babyzwemmen geeft iemand haar dochter van 16 maanden deze snoepjes Lookolook Fizzy rolletjes - Boni Kind vind ze heerlijk maar ik vind doodeng brr, vraagt ze ook of willemijn ze wil... Ehh neeeeeeeee
Hoezo doodeng? Ze smelten gewoon in je mond hoor, die snoepjes. Worden gelijk zacht in de mond. Kindje van anderhalf is echt wel meer gewend om te kauwen. Vind lolly's een ander verhaal, of idd van die harde banaantjes. Maar goed, ik ben zelf tegen snoep, nog steeds, ook voor mijn oudste van 10. Maar ze krijgen hier ook wel eens een snoepje, maar ikzelf koop nooit snoep Vind het wel best zoals het nu gaat, van zo nu en dan een snoepje gaan ze niet dood aan hoor