Dochter wordt binnenkort twee en ik ben op zoek naar een leuk jurkje... Jurkjes genoeg en leuke ook nog wel, maar het is net niet wat ik zoek! Ze is geen meisje-meisje, dus het moet een stoer, tikkeltje apart jurkje zijn (ze daagt er ook halfhoge sneakertjes onder, beetje All Stars idee). Ik zit ook met het weer, als het rotweer wordt moet het te combineren zijn met een vestje of bolerootje. Qua prijs vind ik 40 euro wel de max en ze zit net in maat 86. Kortom, een hoop eisen, maar ik heb hét jurkje nog steeds niet gevonden. Olliewood, kleertjes.com, Z8, gebruikelijke ketens als Zara, Bijenkorf, V&D en H&M, Hummbee... Ik heb ze allemaal al gehad. Wie weet er nog leuke online winkels waar ik verder kan zoeken? Ze krijgt trouwens, mits niet te warm, deze schoenen er onder. Stiekem vind ik dus bloemetjes, frutseltjes en tutteltjes er niet zo leuk bij staan
via facebook fashionOutlet Nikos melde dat er vanavond laat exclusieve jurkjes a 20-30 euro op komen te staan die niet in NL te koop zijn.
ik vind het erg moeilijk veel jurkjes zijn juist érg meisjesachtig... heb je ook al op www.ikidress.nl gekeken? of deze bij dreambeebz: PINK MERINGUE DRESS | Imagine A Sugar Town | Welkom bij DreamBeebz deze vind ik ook geweldig, maar totaal niet bij je schoentjes: Bonnie Jean, Pink Crinkle Set, 1x 92 | Toddler (92 t/m 104) | Welkom bij DreamBeebz
Douglas84, ik ga ze even volgen, er staan al leuke dingen tussen! Athina, die jurkjes van Ikidress zijn wel heel erg leuk zeg! Ik ga even neuzen
Ik vind het zeker een leuk jurkje, maar toch niet zo voor haar verjaardag! Wel bedankt voor het zoeken, ik heb er in elk geval gelijk een leuke site bij
Ik vind het lastig iets vinden wat bij haar schoentjes past! Heeft Cakewalk niks? Hun herfst/wintercollectie vond ik superleuk en stoer! En mim-pi?
erg leuk jurkje, stoer maar ook lief. het roze randje in de roezels is weer erg leuk bij haar schoentjes. in de aanbieding voor 18,95 bij Zalando
Tuttie, thanks voor het helpen zoeken! Ik vind het best leuke jurkjes, maar niet zo leuk voor haar verjaardag. Wat ben ik vervelend he Emmarijn, ja lastig he? Ik zou eigenlijk nieuwe schoentjes moeten kopen en dan de zoektocht opnieuw beginnen Ik heb gisteren dit jurkje besteld, eens zien hoe ie in het echt is: Mexx Jerseyjurk - Grijs - Zalando.nl