Hebben jullie dat ook...? Ik heb al 2 keer de gratis babydoos van de Etos gekregen en nu ook een 2e bon voor de doos van prenetal die ik al had .... Vind dit wel toppie natuurlijk maar begrijp niet hoe dat kan... Hebben jullie ook dubbel gekregen...? Gr Sas
die van etos heb ik maar 1x gehad, maar die van prenatal heb ik 4x opgehaald! ja sorry hoor, moeten hun maar niet zo'n fout maken!
Jah dat doe ik ook hoor... Die van de prenetal zitten ook nog eens spulletjes in waar je wat aan hebt... Die van de etos mogen ze wel houden want is meer reclame dan dat iets bruikbaars in zit Gr sas
Die van Etos heb ik 2 keer. Prenatal heb ik nu net een afhaalbericht van gekregen. Dus wie weet krijg ik die ook nog wel een keer. Zou leuk zijn
Misschien komt dat doordat je hem zelf aanvraagt en dan nog een keer(of meerdere keren) iemand anders voor je,als cadeau?
Ja dat zou kunnen maar dan staan mijn gegevens als het goed is in hun systeem.... Zij letten dus niet goed op maar dat is natuurlijk alleen een voordeel voor diegene die de doos kan halen... Als ik maar niet ook die mensen die je de doos na de bevalling brengen dubbel aan de deur krijg.... Vind die mensen heeeel irritant en proberen je van alles aan te smeren voor weet niet hoeveel geld.. Bij mijn eerste dochter heb ik me een boeken serie aan laten smeren voor meer als 400 gulden Gr Sas
etos heb ik 2x gehad. Eerste keer opgehaald toen ik de brief kreeg. Een paar weken geleden bezorgde de postbode hem met een brief erbij dat ik hem niet opgehaald had... De rest heb ik nog niet gehad. Ik ben erg beneiuwd!
jeee he, hoe krijg je dat voor elkaar? ik wil ook wel drie prenataldozen! en krijg je dan ook drie keer het blad van wij jonge ouders?
Ik heb nu ook net de tweede doos van prenatal opgehaald maar hier zat helaas geen flesje in zoals bij de andere doos van hun hadden jullie dat ook..? Ik dacht dat de dozen bij dezelfde winkel allemaal ook dezelfde inhoud hadden... Maar maakt ook niet zoveel uit alles wat gratis is is mooi meegenomen... Nu hopen dat ik nog 1 kan halen (oooo wat ben ik erg ook niet tevreden hé...) Gr Sas
Ik de de prenataldoos ook al 3x. Moeten ze het maar goed bijhouden hoor. Ik had in één van de dozen geen romper zitten en idd ook niet in alle dozen een flesje. Maar ik klaag niet hoor! Pim
Ik heb ook overal een verschillende inhoud van gehad. Dus heb nu van alles. Nee heel gek maar ik krijg niet drie keer wij jonge ouders hihi De vierde doos zit er ook aan te komen van de prenatal, had bij de derde doos hun gebeld, omdat ik de bon kwijt was (dacht ik) maar gezien dat ik nog geen 7 maanden was kon ik onmogelijk die bon al gehad hebben en die zou ik krijgen als ik 7 maanden was. Maar ik vond de bon terug, heb doos drie opgehaald, en ben erg benieuwd of ik uit kan breiden met doos nummer 4. Tja moeten ze maar beter opletten hoor.
Jammer, ik heb alles maar 1x.... Ik heb zelfs de doos van Kruidvat niet, terwijl ik hem wel heb aangevraagd... Wanneer krijg je die? Groetjes Niki
Ik heb 2 dagen geleden een mailtje van kruidvat gehad dat ik mijn doos op kon halen en heb dat dus gelijk gedaan.
Maar je afhaalbewijs word toch gescant zodat ze dan kunnen zien of je de doos al hebt opgehaald? Dat hebben ze in ieder geval bij mij toen gedaan.... Nieuwsgierig...... Kus Angela
selaam ik heb 2 x de zwangerdoos van etos gehad en krijg nu de 3e babydoos van etos. 2 x van kruidvat en 1 x prenatal.