Thanks! Ik ben ongeveer 4,5 jaar geleden begonnen en ben nu 16 kilo lichter (met twee zwangerschappen tussendoor). Nog 30 a 40 te gaan! Ik heb inderdaad moeite om weer verder te gaan na mijn laatste zwangerschap. Ik weet het van mijzelf maar op het moment de het verkeerde eten ligt te schreeuwen om opgegeten te worden dan overtuig ik mijzelf er van dat ik het wel nodig heb... Ik moet inderdaad weer een knop omzetten. Ik heb net een mailtje naar de sportschool gestuurd. Daar hebben ze een programma voor mensen die willen afvallen. Eens kijken of dat wat is.
Filet american Casslerib (erg lekker en mager) Corbuger ham Sandwichspread (was volgens mij ook best gezond) Honing Pindakaas (volle) klinkt raar maar zitten juiste goeie vetten in Appelstroop
Je zou kunnen varieeren in wat je eet, bijv. Brinta, havermout, yoghurt of kwark met fruit of noten/muesli, crackers, brood. Mager broodbeleg: gekookt ei, kipgrillworst, smeerkaas, rookvlees. Al zou ik eerder gaan voor 2 boterhammen met vullend beleg bijv ham, ei, tomaat. Dan 4 met smeerkaas
Dit vond ik net : wist alleen niet dat jam en Sandwichspread gezond waren . Rookvlees Ham Rosbief Filet americain Kipfilet Ossenworst Fricandeau Smeerkaas en kaas 20+ en 30+ Jam Appelstroop Vruchtenhagel Sandwichspread Dit is de hele website: Gezond beleg - tips - Afvallen-gezondleven.nl
Vergelijk eens hoeveel kcal je binnen krijgt met brood/boter/vleeswaren en hoeveel kcal je binnen krijgt met 2 eitjes, aangevuld met groenten.. Je zlt zien dat je dan qua kcal ongeveer wel gelijk izt, je hebt afwisseling in je menu en van een ei ben je echt wel kang verzadigd!
ik mag de magere leverpastei, pure hagelslag en pure chocoladepasta ook nog hebben. de rest van het magere beleg is al genoemd.