Ons zoontje drinkt's ochtends heel slecht zijn pap. Ook al met een lepel geprobeerd maar ook dat vindt ie niks. Een boterham is een optie, maar dan drinkt ie naderhand zijn fles amer, terwijl ie toch ook vocht nodig heeft. Iemand nog andere tips?
Ik deed een fles en daarna brood zoveel hij luste. Al heel snel daarna zei het cb glas halfvolle melk plus brood. Melk lust hij niet maar vifit en optimel wel. Dus daar maar mee opgelost
Hier ook nooit pap gegeven smorgens. Nu sinds een week smorgens broodje en binnen zijn handbereik een bekertje melk. Tijdens het broodje eten drinkt hij nl. wel, er voor of erna niet
Ik zou ook eerst voor de fles gaan en daarna pas het broodje. Maar hier ook geen pap hoor! En 's ochtends ook geen boterham. Deze krijgt ze na de 2e voeding (rond 11.30 uur). Volgens mij is het niet echt nodig om de dag te beginnen met granen...
Volgend jaar 'moet' dat. Nu is hij pas 7 maanden, nog volop aan het wennen aan vast voedsel. Wil hij geen pap, geef dan gewoon melk. Melk is nu nog hrt belangrijkste. En daarna wat stukjes brood als hij wil.