Bij mijn eerste zwangerschap heb ik veel antibiotica gehad ivm blaasontsteking. Hierdoor zijn de tanden best verkleurd. Ik zit er over te denken te witten, kan via een lamp bij de tandarts. Maar ik vroeg aan de assistent hoelang ik er plezier van heb gemiddeld. Ze zei dat dit heeeel verschillend is en deed er geen uitspraak over. Ik ben erg benieuwd wie het ook gedaan heeft en hoelang je er plezier van heb. gr brenda
Ik heb het ongeveer een jaar geleden ook bij de tandarts met een lamp gedaan. Ze werden echter niet zo wit als we zouden willen dus heb ik een bitje en gel meegekregen om het thuis te doen. Ze zijn echt heel mooi wit geworden, je kan doorgaan tot je het gewenste resultaat hebt. Omdat ik die bitjes heb en je die gel zelf bij kan kopen doe ik ze ieder half jaar 1 of 2 nachtjes in zodat ze weer helemaal zo wit zijn als ik wil. Volgens de tandarts heb je er op deze manier jaren plezier van. Ik ben er echt heel erg blij mee en zou het iedereen aanraden. Ik had trouwens wel het geluk dat er en heel deel bij mij vergoed werd door de verzekering.
hoihoi hoe heb je het vergoed gekregen dan via de verzekeraar? zat het in je pakket? Dank je voor je antwoord. Wat was je ongeveer kwijt? en deed het zeer? gr brenda