Donderdag ga ik met een stel vriendinnen gezellig een dagje winkelen in R'dam. Nu kom ik daar zo'n 1 a 2 keer per jaar om te stadten, maar een echt leuke zaak om te lunchen kan ik niet opnoemen (ga meestal naar La Place) Wie is er wel bekend en weet een leuke zaak waar ik mijn vriendinnen, die overigens niet bekend zijn in R'dam, mee naartoe kan nemen? Mocht je een gelegenheid weten waar we absoluut niet naartoe moeten gaan dan hoor ik het ook graag!
Bazar is leuk aan de Witte de Withstraat 16. Daar hebben ze wereldgerechten. Link is Algemene informatie
Als je van Aziatisch eten houdt, dan raad ik je Dim Daily aan. Ik ga er graag heen voor de dims sums en de mai kai, maar ze hebben ook sushi en noodle soepen
Lunchen kan je onwijs lekker bij Shabu Shabu zit op de hoek van de Witte de With. Moet je natuurlijk wel van Sushi houden. Bij Bazar zoals iemand hierboven noemde is het ook heerlijk en lekker multiculti.
Bazar is erg lekker!!! Zelf vind ik het ook altijd gezellig op het stadhuisplein maar dat zijn dan echt gewoon kroegjes waar je ook kunt eten. 't Fust vind ik dan wel het lekkerst. Lekkere taartjes en koeken hebben ze bij Koekela (even op google kijken waar het precies zit). Veel plezier!
Oww, wat een super reacties! Bedankt allemaal! Nu nog kiezenHahahaha! De Koekela ken ik wel.....Kan als ik in R'dam ben de verleiding niet weerstaan om daar wat heerlijke koeken te halen.....Zo jammie
Ja is echt heerlijk. Ik ben helemaal fan van de chocolade truffel taart!!! En ik lust geen taart Ga morgen naar het elysium (sauna) en daar hebben ze ook die taart dus heeeerlijk veel plezier he!