Hoi allemaal!! Kent één van jullie iemand die volwassenen les geeft in dans? Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen. Vorig jaar heb ik de hoofdrol gespeeld in een musical in Theater de Veste- en gelukkig was mijn rol een nogal lompe grove dame... maar ik heb écht heel hard dansles nodig. Zowel als basis, maar ook om wat gracieuzer over te komen op het toneel... Mijn doel is om in september weer met het nieuwe musicalseizoen mee te kunnen doen, en het liefst zou ik voor die tijd al beginnen met dansles. Ik heb wel al 1.5 jaar salsa gedanst- maar dat geeft niet de flexibiliteit die ik nodig heb (al is het wel heeeel erg leuk!). Ik woon tussen Rotterdam en Gouda in- het liefst zou ik iemand vinden die in de buurt les geeft! Alvast bedankt voor het meedenken!
In de omgeving Rotterdam zijn meerdere dansscholen die volwassenen balletles geven. Onder andere Jazzdance school Marleen in Hoogvliet en de balletschool in Schiedam. Waarom wil je priveles als ik vragen mag?
Ik denk dat ik dan gerichter kan werken in minder sessies. Doel is niet om een dans in te studeren- maar om te leren over basis dingen en ondersteuning te krijgen in m'n musicaldans. Zeg maar. Snap je?