Hoi ik heb een klein probleempje Kreeg net een sms van een goede vriend of we vd weekend mee naar de sauna gaan. Normaal gesproken geen probleem want dat vinden mijn mannetje en ik ook erg leuk. Maar nu heb ik as vrijdag mijn NOD. Ik ben dan dus zaterdag of ongesteld of zwanger maar ik kan hun dat niet zeggen want ze weten niet dat wij bezig zijn en dat wil ik ook nog graag zo houden. Ik kan ze ook niet gewoon zeggen dat ik ongesteld moet worden want ze weten dat ik een mirena spiraaltje (had) en juist helemaal niet meer ongesteld werd. Heeft er iemand een goede smoes?
ja maar kan toch moeilijk nu al zeggen dat ik met zaterdag niet lekker voel en naar de film valt af denk ik want daar heeft mijn man (net als die vriend) een hekel aan dus dat komt dan wel een beetje raar over.
Hmm moeilijk he, maar ja een leugentje om bestwil toch Eeh, inderdaad familie op bezoek. (van ver) Zelf bij familie op bezoek. Bij kennissen blijven eten. Verjaardag van blablabla.... Succes met het verzinnen van een smoes
Ach ik denk dat het wel kan hoor, dat je nu even wat verzint. Als ze straks horen dat je zwanger bent ( is te hopen voor je ) dan snappen ze het ook wel denk ik.
Ja maar als je ongi bent is dat niet prettig denk ik... En ze denken dat ze een spiraaltje heeft en dus niet ongi kan zijn...
gewoon eerlijk zijn (nou ja eerlijk..) en zeggen dat je geen zin hebt. Of zeg dat je oma of je moeder jarig is of iemand anders...
hahahaha ja dat doen we dus maar niet Denk dat ik het inderdaad maar op een familiebezoekje gooi, is wel het makkelijkste denk. maar bedankt voor de tips hoor.
Volgens mij ontzeg je jezelf ook een lekker dagje sauna hoor Gewoon een tampon en in de sauna kun je deze "verstoppen". Zonde om niet te gaan...
Heb ik ook wel eens geprobeerd (zelfs met 2 tampons) maar is geen succes hoor. Bij mij liep er toch nog iets langs mijn benen na paar baden (sorry voor de details). Ben maar gauw naar huis gegaan.
Nee dat risico wil ik echt niet lopen. Veel te bang dat ik dan door ga lekken, of dat mijn touwtje opeens tevoorschijn komt En daarbij meestal voel ik me op de dag dat ik ongesteld ben geworden kei klote dus neem dan liever thuis een warm bad. Maar ik heb overigens nog niks afgesproken hoor, doe ik vrijdag wel of zo.
Hoi, Waarom zeg je niet gewoon dat je geen zin hebt?? Dat mag toch gewoon, waarom moet je altijd een reden geven?? Hoef je ook niks te verzinnen. Groetjes, Anakin.
tja zou kunnen maar normaal vindt ik altijd de sauna erg lekker echt iets waar je mij heel blij mee kunt maken.
hhhmmmm, ik zou het er ook op gooien dat je dan al een afspraak had staan! ik denk dat dat nog het meest geloofwaardig over,
een oude vriendin had contact met je gezocht, en jullie wilde SNEL wat doen, want ja jullie hebben elkaar al ZOLANG niet gesproken hahahaha !!! ik vind hemzelf wel heel leuk... hehehe