De serola sacroilliacale bekkenband, bekkensteungordel is gemaakt om de SI-gewrichten samen te drukken en te ondersteunen, waardoor de spanning op de gewrichtsbanden en de instabiliteit van het bekken op een zo natuurlijke mogelijke wijze wordt verminderd. Deze bekken support belt bekkenbandage, dient ter preventie of revalidatie van bekkeninstabiliteit. Deze bekkenband, Serola sacroilliacale gordel wordt over de bekkenkam gedragen en geeft steun en compressie. Ideale bekkenbandage tijdens en na de zwangerschap. Medische indicaties Serola bekkenbandage/bekkengordel - bekkengordel, bekken support belt bij lage rugklachten - bekkenbandage ter preventie van bekkeninstabiliteit - bekkenband ter revalidatie van bekkeninstabiliteit - bekkenbandage bij symfysiolyse klachten - rugpijn en bekkenpijn voor en na de bevalling - hypermobiliteit in de SI-gewrichten - bekkenbandage tijdens en na zwangerschap - deze bekken support belt is voorzien van een anti-slipstrook - stabiel door eenvoudig te spannen elastische zijbanden Maat 3 = heupwijdte 100-120 cm 20,= inclusief verzendkosten P.S. Overige spullen worden nog geplaatst.
Met welke maat is die maat te vergelijken? Ik heb geen cm in huis namelijk. Ik heb kledingmaat 50-52.
Dit is een maat L, jij zou denk ik een XL moeten hebben. Via marktplaats ben ik al in onderhandeling met iemand, misschien is deze dus al verkocht.
Uitgebreid pakket met positiekleding bestaande uit: 1) Invorm-bikini, maat XL, kleur fuchsia-lichtroze 2) Invorm-top, maat L, kleur oranje, korte mouw 3) H&M-top, maat L, kreukstof, korte pofmouwtjes 4) Miss Etam-top, maat XL,zonder mouw, gekleurde strepen met koorden in de zij om de stof iets op te rijgen 5) H&M-top, maat L, mooie halslijn, korte mouw 6) H&M-blouse, maat L, kleur zacht roze, ¾ mouw 7) Mama Licious-top, maat L, lange pofmouw 8) Miss Etam-buikband, maat L/XL, roze/fuchsia met opdruk boy-girl 9) Miss Etam-buikband, maat L/XL, oranje/wit met opdruk boy-girl 10) Puur Mama-buikband, 1 maat, fuchsia 11) Noppies-rok, maat XXL, kleur, grijs, met verstelbare taillebanden 12) Miss Etam-kuitbroek, maat 44, kleur wit, broek tot over buik, verstelbare tailleband 13) Invorm-spijkerbroek, maat XL, broek tot over buik, verstelbare tailleband 14) Miss Etam-kuitbroek, maat 44, kleur wit, broek tot over buik, elastisch, groeit mee met je buik, broekspijpen op te rijgen d.m.v. koorden, heerlijke zomerbroek 15) Invorm-pantalon, maat 44, kleur zwart met zwart/witte streep, elastische band over buik, heerlijke broek voor de laatste maanden 16) H&M-spijkerbroek, maat 44, heup model met elastische band over de buik, deze broek zit 2x in het pakket 17) Mama Licious-jurk, maat L, zwart met witte bloemetjes, komt je buik erg mooi in uit! 18) Invorm-tuniek, maat XL, zwart met witte opdruk, wikkel je rond je buik, deze komt hier mooi in uit 19) Invorm-tuniek, maat XXL, wit met grote fuchsia bloemen, komt je buik mooi in uit 20) Miss Etam-vestje, maat L, kleur fuchsia, erg mooi op de tuniek van Invorm (19) Alles voor 60,= inclusief verzendkosten van 7,95 (verzekerd pakket)! Foto's staan in m'n album. Voor meer fotos graag even mailen o.v.v. het nummer dat je wilt zien.
Kleding is eventueel ook los te koop voor 3,- per stuk exclusief verzendkosten. Nummer 19 en 20 samen voor 5,=.
Alle positiekleding staat gereserveerd. De bh's zijn nog te koop, ook voor 3,= per stuk exclusief verzendkosten.
Postiekleding is verkocht, bh's staan nog te koop en ik ga straks m'n boeken uitzoeken die ik hier dan zal plaatsen.